JR & TOT: Crewcompetitie
-
Hier vind je alles over de Crewcompetitie van:
Just Relax & The OSM Tigers -
Speeldag 24/39 op dit moment.
Het wordt/is een spannende titelstrijd tussen Sjinne_4_ever en Sir Dieter L. De rest van ons komt er eigenlijk niet meer aan te pas dit seizoen, of er moet iets geks veranderen... -
De voorsprong is 9 en 10 punten dat is inderdaad bijna niet meer te doen, maar wens beide heren succes op weg naar de titel
-
@Sir-Heyvaert_NL We zouden beter niet meer meedoen. xD
-
7 punten in de laatste 3 wedstrijden, niet slecht:metal_tone1:
-
Gaat best aardig. Derde plaats is nog steeds mogelijk, maar zal lastig worden. Verder 5 punten voor op Bart en 8 op Gianni, dus hopelijk weet ik in ieder geval die 5e plaats vast te houden.
-
@DDaaann_NL Pak ook ff punten af van je crewgenoot aub
-
@Sjinne_4_ever_NL Geen probleem:muscle_tone2:
-
En Ruud is uitgelopen en staat nu 4 punten los, netjes
-
@FC-Eddie_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
Gaat best aardig. Derde plaats is nog steeds mogelijk, maar zal lastig worden. Verder 5 punten voor op Bart en 8 op Gianni, dus hopelijk weet ik in ieder geval die 5e plaats vast te houden.
Die 3de plaats sta ik niet zomaar af
-
Dat was me een spannende pot, verstandig om toch nog op het laatste moment een tk te plaatsen Anders had ik verloren gok ik. Maar het is nog niet gespeeld!
-
Bekerfinale tegen Dieter
-
Balen, noujah nu maar alles op de titel gooien
-
@Sjinne_4_ever_NL je kan natuurlijk niet alles hebben maar de titel levert meer op
-
Ja maar toch Ben niet zo zeker van die eindoverwinning, die is me al eerder door de neus geboord op basis van een slechte tweede seizoenshelft.
-
4 punten is nog niet zeker inderdaad. Ben op zich wel tevreden met 4e plek. Hoop die vast te houden en misschien nog plekje stijgen.
-
@RCJDR_NL165 hmz
-
Ruud is weer verder uitgelopen
-
Sorry daarvoor Sir Dieter L
en ik verdiende zelfs meer! (3-8 kansen) -
Toch is het nog niet gelopen hoor