JR & TOT: Crewcompetitie
-
Dat was me een spannende pot, verstandig om toch nog op het laatste moment een tk te plaatsen Anders had ik verloren gok ik. Maar het is nog niet gespeeld!
-
Bekerfinale tegen Dieter
-
Balen, noujah nu maar alles op de titel gooien
-
@Sjinne_4_ever_NL je kan natuurlijk niet alles hebben maar de titel levert meer op
-
Ja maar toch Ben niet zo zeker van die eindoverwinning, die is me al eerder door de neus geboord op basis van een slechte tweede seizoenshelft.
-
4 punten is nog niet zeker inderdaad. Ben op zich wel tevreden met 4e plek. Hoop die vast te houden en misschien nog plekje stijgen.
-
@RCJDR_NL165 hmz
-
Ruud is weer verder uitgelopen
-
Sorry daarvoor Sir Dieter L
en ik verdiende zelfs meer! (3-8 kansen) -
Toch is het nog niet gelopen hoor
-
Nog genoeg wedstrijden om het nog te vergooien ja, maar verwacht wel dat je de titel binnen zult slepen. Maar het zal je niet aan komen waaien
-
@RCJDR_NL165 Alle opties staan nog open, we moeten het maar wat spannender gaan maken
-
Binnen de top 6 kan er nog veel veranderen in elk geval
-
Zekers, maar goed ik heb gelukkig de beste selectie dus het voordeel ligt bij mij!
-
2 puntjes ingelopen op plek 4. Nog altijd een gaatje van 4 punten, maar wie weet wat er nog mogelijk is. Nog altijd 3 punten voorsprong op Bart.
-
Weer ingelopen op Dieter, nu nog maar 2 puntjes achterstand op de 2e plaats. Ruud is denk ik nu helemaal niet meer in te halen.
-
Plaats 2 overgenomen thnx Dieter
-
Het ziet er nu wel erg goed uit! Zou het me dan eindelijk eens lukken? :cartwheel:
-
We gaan nog een leuke laatste 6 potjes tegemoet Bovenin gaat het spannend worden voor plek 2 en plek 4.
-
@Sjinne_4_ever_NL
Vooral het feit dat het met een DS12 is, is wel mooi.