JR & TOT: Crewcompetitie
-
HAHAHAHAHA.
-
Na zeven speeldagen is er al het een en het ander duidelijk:
- ik ga geen nieuwe bekerwinst halen (bedankt FC Eddie)
- Sanderjep15 walst over de competitie met 21/21 en reeds 5 punten voorsprong op plaats 2
-
@Sir-Heyvaert_NL idd. En ik sta nu 4e met ds12
-
@Sir-Heyvaert_NL Heb een relatief makkelijk programma gehad, komende 3 wedstrijden 2 lastige uitwedstrijden, daarna maar eens zien of het er allemaal nog zo mooi uitziet
-
@Sir-Heyvaert_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
- ik ga geen nieuwe bekerwinst halen (bedankt FC Eddie)
Graag gedaan Bart
-
Laatste x dat ik je mention Bas: @Frituurpannekes_NL Dit is de crewcompetitie samen met JR. Nieuwe seizoen is van start, het komende seizoen kun je gewoon meedoen!
-
@Sjinne_4_ever_NL Kom maar op!, ik zal mijn stinkende best doen!
-
@Frituurpannekes_NL Beweer je nu dat frieten stinken? :S
-
@Furrax_NL Waarschijnlijk doe ik zo mijn best dat ik de frieten vergeet in de frituurpan, en als ze zwart zijn, stinken ze volgens mij wel xD.
-
Verloren in de strafschoppen. Dat stinkt pas.
-
@Furrax_NL ja precies. @Sir Dieter_NL had strafschoppen nodig tegen CPU Moet wel zeggen dat ik in competitie 1-1 speelde tegen een CPU team en daarna 7 duels op rij ongeslagen bleef haha
-
Graag volgende bestemming kiezen!
-
@Glennevire_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
@Furrax_NL ja precies. @Sir Dieter_NL had strafschoppen nodig tegen CPU Moet wel zeggen dat ik in competitie 1-1 speelde tegen een CPU team en daarna 7 duels op rij ongeslagen bleef haha
Je moet pas shinen als het er toe doet ;).
Verder zou ik op kop staan van de reeks, mocht Robin niet zot zijn van TK'tjes leggen.
-
@Sir-Dieter-L_NL dat doe ik verruit meeste MP van iedereen tot dusver en sta in bekerfinale
-
Ik moet zowel Finland als Zweden nog voor mijn wereldkaart, dus dan ga ik voor een van deze twee landen als we een Scandinavisch land kiezen.
-
@Glennevire_NL
Misschien win je daar eens zonder rode kaart (still salty van Crew Cup :p)
-
@Furrax_NL
Graag een land waar er een duidelijker onderscheid is in doelstellingen/budget.
Een DS4 loten in zo'n landen als Luxemburg is verschrikkelijk. Ook al staan we 1 en 2.. -
@Sir-Dieter-L_NL ik won van Maricja met 0-1 met zelf rood na 33 minuten
En zo kan ik ook nog wel wat zeggen over Robin hahaha -
Ik wil me alvast opgeven voor het volgende seizoen:thumbsup_tone1: