JR & TOT: Crewcompetitie
-
@Sjinne_4_ever_NL wat was je rekening nummer ook al weer kan ik mijn geld nog even storten
-
Iedereen weer veel succes
-
Succes weer
-
@harwin11_NL Vergeet niet je team te pakken Zie loting vorige pagina of op ons forum!
-
Bedankt heren voor afgelopen seizoen. Ben niet veel online geweest en daardoor zeer tevreden met het resultaat. Succes volgend seizoen!
-
@Sjinne_4_ever_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
@harwin11_NL Vergeet niet je team te pakken Zie loting vorige pagina of op ons forum!
reminder 2.0
-
@Sjinne_4_ever_NL niet beter PM sturen of al gedaan?
-
@Glennevire_NL Ruud gooit ons vol met reminders. Dus die zal hij ook ontvangen hebben
-
@Furrax_NL Gianni, heb je hem al uitgenodigd?
-
Kut. Badboy manager heeft het team van @harwin11_NL genomen...
-
Geef hem een Sagan elleboogje dan
-
Beide managers zijn op de hoogte.
-
@peter-osm-master_NL Echt een badboy die manager.. :s
-
@Thoadz_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
@Glennevire_NL Ruud gooit ons vol met reminders. Dus die zal hij ook ontvangen hebben
Haha, jullie hebben me snel door
-
hahaha, ben nu in de competitie weliswaar een ander team maarja is niet anders. ik had het afgelopen dagen druk en ook weinig tijd om hierop te kijken.
-
sorry mannen
ik zat niet op te letten
ik heb inmiddels het team verlaten dus de manager die hem had besproken mag hem gwn hebben -
Die heeft normaal ook een ander team. Als jij geen ontslag had genomen was er niks aan de hand. Nu kan je er zelfs niet meer in.
-
@harwin11_NL Oké Zal lastig genoeg voor je worden nu hehe!
-
@Furrax_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
Die heeft normaal ook een ander team. Als jij geen ontslag had genomen was er niks aan de hand. Nu kan je er zelfs niet meer in.
:rofl:
-
@Sjinne_4_ever_NL stoutje jongen is het toch ook....