JR & TOT: Crewcompetitie
-
Bedankt heren voor afgelopen seizoen. Ben niet veel online geweest en daardoor zeer tevreden met het resultaat. Succes volgend seizoen!
-
@Sjinne_4_ever_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
@harwin11_NL Vergeet niet je team te pakken Zie loting vorige pagina of op ons forum!
reminder 2.0
-
@Sjinne_4_ever_NL niet beter PM sturen of al gedaan?
-
@Glennevire_NL Ruud gooit ons vol met reminders. Dus die zal hij ook ontvangen hebben
-
@Furrax_NL Gianni, heb je hem al uitgenodigd?
-
Kut. Badboy manager heeft het team van @harwin11_NL genomen...
-
Geef hem een Sagan elleboogje dan
-
Beide managers zijn op de hoogte.
-
@peter-osm-master_NL Echt een badboy die manager.. :s
-
@Thoadz_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
@Glennevire_NL Ruud gooit ons vol met reminders. Dus die zal hij ook ontvangen hebben
Haha, jullie hebben me snel door
-
hahaha, ben nu in de competitie weliswaar een ander team maarja is niet anders. ik had het afgelopen dagen druk en ook weinig tijd om hierop te kijken.
-
sorry mannen
ik zat niet op te letten
ik heb inmiddels het team verlaten dus de manager die hem had besproken mag hem gwn hebben -
Die heeft normaal ook een ander team. Als jij geen ontslag had genomen was er niks aan de hand. Nu kan je er zelfs niet meer in.
-
@harwin11_NL Oké Zal lastig genoeg voor je worden nu hehe!
-
@Furrax_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
Die heeft normaal ook een ander team. Als jij geen ontslag had genomen was er niks aan de hand. Nu kan je er zelfs niet meer in.
:rofl:
-
@Sjinne_4_ever_NL stoutje jongen is het toch ook....
-
Het is wel jou ochtend op het gebied van verkopen.. @Sir-Dieter-L_NL
-
Heren, met TOT gaan we er een competitief seizoen ervan maken. Sheet bijhouden om voor de nieuwelingen ook eens te zien hoe ze zouden presteren in een sterkere competitie (CC nabootsen). Is voorlopig een eenmalig iets, verder wijzigt niet veel behalve dat wij voorlopig 8 man hebben die mee willen doen Dit i.p.v. een Battle die we helaas hebben afgezegd. Dan zijn jullie op de hoogte dat we komend seizoen volle bak kunnen draaien
Misschien een reden voor andere leden van JR om ook mee te doen?
Loten et cetera doe ik wel weer. Welke competitie & welke teams.
-
Haha lijkt me allemaal prima, maar op de huidige 5 meespelende leden van JR na hebben wij geen managende leden meer volgens mij.
-
@Vjenne-Rulezz_NL zou ik alvast met de bouw van jullie bunker museum beginnen :P?