JR & TOT: Crewcompetitie
-
-
In 2e klasse of zoals ze hier zeggen 1B.
-
@Robbiebb_NL
miljaar Sint-Truiden is nu ook nog DS10 geworden... -
Oké top. Deze DS in de sheet verwerken dan. Heeft er dan nog iemand een sheet voor me. CL/EL maakt me niet uit :thumbsup_tone2:
-
Kan ik nog meedoen met jullie crewcompetitie? Heb een account vrij..
-
Ik ben wel tevreden
-
@Sjinne_4_ever_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
Oké top. Deze DS in de sheet verwerken dan. Heeft er dan nog iemand een sheet voor me. CL/EL maakt me niet uit :thumbsup_tone2:
Ik heb die van de CC wel, heb ook ff gevraagd naar die van de KL (weet niet of die anders is..). Als je jouw e-mail ff stuurt per PM stuur ik ze naar je.
-
Lokeren is prima.
-
@PowerShot-Stef_NL Uiteraard.
-
Hans heeft overigens wel een punt. Ik zie Westerlo er niet tussen staan, dus dan is de loting van een verouderde lijst??? Ik heb gewoon de team gepakt bij het competitieoverzicht. Of de SheetDS is niet up-to-date
-
@Sjinne_4_ever_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
Hans heeft overigens wel een punt. Ik zie Westerlo er niet tussen staan, dus dan is de loting van een verouderde lijst??? Ik heb gewoon de team gepakt bij het competitieoverzicht. Of de SheetDS is niet up-to-date
De competitie van België is op 22 juli geüpdatet naar het nieuwe seizoen. Dit is dan later op de dag gebeurd denk ik. Toen jij keek was de competitie nog van afgelopen seizoen.
-
Ja viel me ook al op dat Anderlecht op de SheetDS ineens niet meer de hoogste TW had, dus is precies in de tussentijd een nieuwe update online gekomen
-
Verdomme man Noujah ik hanteer dan wel de lotingsvolgorde, alleen de teams vervallen. Dat is ook het enigste wat ik geloot heb, de volgorde v/d managers. Zijn we het daar mee eens?
Dat betekend dat vanaf Bas er iets veranderd. http://www.onlinesoccermanager.nl/LeagueTypes/League/3
-
@Sjinne_4_ever_NL mee eens
-
Lijkt me prima, miss voor de duidelijkheid nog ff het vernieuwde overzicht posten?
-
@Hans-ten-Berge_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
Kut loting :P.. Wanneer begint de competitie?
Het nieuwe seizoen op 31 juli.
-
Toch nog even wat tijd om dit aan te passen, inclusief nieuwe teamwaardes!
Loting :flag_be:
AA Gent Ghent » 1 96,81M Peter
Anderlecht Anderlecht » 1 105,74M Robin
Club Brugge Bruges » 1 107,79M Falko
KRC Genk Genk » 4 82,03M Jeroen
Standard Liège Liège » 4 82,06M Michel
KV Oostende Oostende » 5 61,88M Eddie
SV Zulte Waregem Waregem » 7 45,00M CPU #1
Sporting Charleroi Charleroi » 7 44,14M Ruud
Sporting Lokeren Lokeren » 7 47,55M Gianni
KV Kortrijk Kortrijk » 10 42,58M Bas
KV Mechelen Mechelen » 10 41,82M Dieter
Waasland-Beveren VV Beveren » 10 39,04M Sir Heyvaert
KAS Eupen Eupen » 12 33,53M Thomas
Moeskroen-Péruwelz Mouscron » 12 27,56M Michael
Royal Antwerp FC Antwerp » 12 33,54M CPU #2
Sint-Truiden VV Sint-Truiden » 12 32,74M HansVolgens die nieuwe update: gewijzigd 25-7-2017 17:35
-
Oke 31 juli start ie, prima!
Mag ik 1 van de overgebleven teams kiezen?
-
Ik prefereer Royal Antwerp, maar als jullie dit ook willen loten is het mij ook goed:left_facing_fist_tone2:
-
Wie is Michel?