JR & TOT: Crewcompetitie
-
Ik vermijd voorlopig dit topic
-
Idem hier.
-
@furrax_nl Wat is dit nu? Heb je het licht gezien?
-
@peter-osm-master_nl Ja. Werd eens tijd.
-
Blijkbaar moet je een opstelling instellen om te winnen, waardeloze versie dit OSM
-
Haha. xD
-
Waarvoor heb ik in godsnaam een assistent hè haha
Maar is jullie het dan nog niet opgevallen dat wanneer je de opstelling vergeet, automatisch (ook nog goed) wordt ingevuld, je nooit van een andere manager wint. Tenzij het tegen Dave is die meteen een rode kaart pakt haha - Slaat ook nergens op :rolling_eyes:
-
@sjinne_4_ever_nl hahaha, ja was mij idd ook al opgevallen
-
Hoy boys, eventjes totaaal off-topic maar sinds lange tijd ben ik terug op osm...Wat is er allemaal veranderd in die 3 jaar..Ik kan totaal niet meer volgen :p.. Maar nu terug on - topic. De tactiek van zoveel jaar geleden blijkt ng steeds te werken :d.
-
@sashos_nl said in JR & TOT: Crewcompetitie:
Hoy boys, eventjes totaaal off-topic maar sinds lange tijd ben ik terug op osm...Wat is er allemaal veranderd in die 3 jaar..Ik kan totaal niet meer volgen :p.. Maar nu terug on - topic. De tactiek van zoveel jaar geleden blijkt ng steeds te werken :d.
niet veel veranderd denk ik, je was toen een noob en nu nog steeds :rofl:
-
@sashos_nl Niet veel, als je echt inhoudelijk kijkt. Alleen de BC's zijn nieuw en het feit dat je voor bepaalde dingen dus nu betaald. Scouten is wat veranderd, je traint nu vaker & je hebt nu vreemde competitie instellingen waardoor het voor mij persoonlijk onaantrekkelijk is om een competitie aan te maken.
-
@sashos_nl En wie was jij vroeger?
-
Najah, de mannen van TBAC waren ook niet echt bekend. Op Wineboud na dan :thumbsup_tone2:
-
@sjinne_4_ever_nl Terechte opmerking wel..Nu voel ik me al helemaal welkom :first_place:
-
@sashos_nl Ja, die crew ken ik.
Thomasos was ook bekend. VF-mod geweest.
-
@dave-jansen_nl said in JR & TOT: Crewcompetitie:
Robin serieus wat doe je me aan man, ben ff keihard afgemaakt. heel netjes gedaan
niet veel veranderd denk ik, je was toen een noob en nu nog steeds :rofl:
-
Ik kan vanavond mijn doelstelling veilig stellen Topprestatie gezien het aantal x-en dat ik kon inloggen. Tussenstand, of die er van mij komt.. dat betwijfel ik. Super druk in ieder geval