JR & TOT: Crewcompetitie
-
Prima! Al idee voor een land?
-
@furrax_nl jup.
Mijn voorstel om het niveau van onze CrewCompetitie wat omhoog te halen is als volgt. (3 delen + Uitleg klassementen )
Deel 1: Sheet
Vanaf volgend seizoen wil ik best een sheet bijhouden met de punten voor iedereen die ik dan af en toe zal posten. Om iedereen gelijke kansen te geven zal DS 1 en 2 uitgesloten worden en de teams geloot worden.
Deel 2: Competitiestand
Omdat het vaak moeilijk is om met hoge DS sheet winnaar te worden zal de einduitslag van de competitie ook punten opleveren die afhankelijk is van het aantal teams.
Deel 3: De Beker
Omdat ik de beker vaak onderbelicht vind zal de beker ook meetellen voor het klassement waardoor er een extra aspect komt om de beker te willen winnen.
De Klassementen
Klassement 1
Dit zal een gewone jaarranking worden met de behaalde sheet punten van de seizoenen bij elkaar op geteld, en aan het eind van het jaar hebben we als het mee zit een winnaar
Klassement 2
Dit klassement zal uit 3 aspecten bestaan zodat er extra spanning in komt.
Eindstand Competitie, dus in een competitie met 12 teams levert aan het eind van het seizoen p1: 12 punten, p2: 11 punten enzovoorts tot de managers op zijn.
De bekerwinnaar zal het aantal teams : 2 aan aantal punten ontvangen de verliest finalist 2 minder en de halve finalisten beiden daar weer 2 onder. Voorbeeld: 12 teams : 2 = 6 punten voor de winnaar, 4 voor de verliezend finalist en 2 voor de 2 halvefinalisten.
Sheetstand, je stand in de sheet : 1.5 = aantal punten. dus als ik eerste sta in een competitie van 12 teams. 12 : 1.5= 8 punten.
Al de 3 bovenstaande aspecten worden bij elkaar opgeteld en je krijgt een puntenklassement. -
@frituurpannekes_nl
Telt het huidig seizoen al mee?
Het gaat niet meer veel voorvallen dat ik zo'n topseizoen zal draaienMijn voorstellen voor landen:
Finland
Israël
Kazachstan
Macedonië
Malta
Noord-Ierland
Roemenië
San Marino
Slovenië -
wie doet er mee aan volgend seizoen?
Frituurpannekes
Sir Heyvaert -
@sir-heyvaert_nl Gefeliciteerd met het winnen van de beker!
-
Frituurpannekes
Sir Heyvaert
FC EddieWelk land we naar toe gaan, maakt mij niet zo heel veel uit.
-
@Sir-Heyvaert_NL Gefeliciteerd met het winnen van de beker!
@Thoadz_NL Gefeliciteerd met het winnen van de competitie! :first_place: -
Ik doe mee.
-
@sir-heyvaert_nl Nee dit seizoen telt nog niet mee nee. Dus extra motivatie op volgend seizoen weer te scoren. ik hoop morgen voor 7ene land en loting bekend te maken (hangt af van het aantal deelnemers).
-
@fc-eddie_nl said in JR & TOT: Crewcompetitie:
Frituurpannekes
Sir Heyvaert
FC Eddie
Furrax -
@frituurpannekes_nl Inschrijvingen sluiten 9-2-18 18:00
-
@furrax_nl Zullen we anders de start uitstellen als er niet meer bijkomen? met zn 4e is het ook zo ongezellig xD
-
Wie doet er mee aan volgend seizoen?
Frituurpannekes
Sir Heyvaert
FC Eddie
Furrax
ThoadzMoet wel een kleine competitie worden, met weinig teams dus.
Als er weer zoveel computers bij zitten is het niks aan.. -
Moet wel een kleine competitie worden, met weinig teams dus.
Als er weer zoveel computers bij zitten is het niks aan..Macedonië of Slovenië zijn 10 ploegen bijvoorbeeld
-
@sir-heyvaert_nl said in JR & TOT: Crewcompetitie:
Moet wel een kleine competitie worden, met weinig teams dus.
Als er weer zoveel computers bij zitten is het niks aan..Macedonië of Slovenië zijn 10 ploegen bijvoorbeeld
Dat vind ik een goed idee. Nog even wat aanmeldingen!
-
Wat is de opzet verder?
Loten of pakken, etc.
-
Frituurpannekes
Sir Heyvaert
FC Eddie
Furrax
Thoadz
Sir Dieter L -
Wat zal het worden? Binnen 3 uur is de nieuwe comp er. En de loting moet ook nog komen.
-
@furrax_nl Slovenië, ik loot wel omstreeks 7 uur