Online Football Federation: Pub
-
Welkom allemaal in de gloednieuwe Federations Pub van Online Football Federation!
De vrijdagmiddagborrel gaat al bijna van start, dus wees er op tijd bij!
-
Heujj! Welkom allemaal!
-
Bedankt jongens
-
Terecht dat deze Pub ook op het nieuwe forum een plek krijgt
-
Dik verdiend een eigen Pub. Jullie zijn bier koningen Zal hier vaak gaan posten
-
Wij zijn er ook erg blij mee!
-
@MartijnFC_NL Terecht, ik had het in de actieve periode van DTC ook verschrikkelijk gevonden als we geen ruimte zouden krijgen voor een café hier. Gelukkig is het momenteel niet echt meer van toepassing
-
Wat gezellig
-
@Rubber890_NL
Dan vraag je er toch een aan, en ga je weer lekker als vanouds forums spammen met zn allen -
@Rubber890_NL inderdaad, erg jammer dat DTC niet meer zoveel is..
-
@Rubber890_NL inderdaad jammer ja. Zeker 3-7 maanden met veel plezier op jullie crew forum gepost
-
OSM 3.0 was geen goede zet voor DTC. Vooral met het gebrekkige forum wat eeuwen duurde voordat er iemand van GB naar omkeek. Het is een moeilijk verhaal om weer zo actief en gemotiveerd als eerst te worden..
-
@Rubber890_NL said in Online Football Federation: Pub:
OSM 3.0 was geen goede zet voor DTC. Vooral met het gebrekkige forum wat eeuwen duurde voordat er iemand van GB naar omkeek. Het is een moeilijk verhaal om weer zo actief en gemotiveerd als eerst te worden..
Bij GoodFellas zijn William, Sander, Richard en ik ook gestopt. Er zijn daarom andere actieve managers aangetrokken. Kunnen jullie ook doen bij DTC, gewoon wat vers bloed erbij.
-
Bij ons zijn er ook een aantal weg. Wel 2 toppers erbij nu
-
@MartijnFC_NL Hebben we naast Joep nog iemand aangetrokken dan?
-
Ik weet niet of ik hier wel zo blij mee ben.
-
@Jay-Rolla_NL201 jouw signature hahahahhaahaha
-
Weekend!
-
@sir.himself_NL nog steeds vakantie
-
@Glennevire_NL
wat is daar zo grappig aan?