Online Football Federation: Pub
-
Kan al tellen ja.
-
Zo lekker trainen
-
@Marcelientje_NL Gehaast of niet. Ik zet toch eerst mijn fiets opslot hoor.
-
@Furrax_NL
In België worden toch geen fietsen gestolen? -
@sir.himself_NL Nee nog niet, is dat er dan
-
@Philipp-Haastrup_NL lief zijn tegen mij
-
@Marcelientje_NL Hoe kan je nu zo'n fiets open laten staan.
-
@Marcelientje_NL said in Online Football Federation: Pub:
Gezond Rolla. Dat is gezond.
Kan je dat eten dan?
-
@MartijnFC_NL Wij ook
Was weer om te gieren in de moederpoel. Het heeft erin geresulteerd dat deze rechts oftewel Mark van de Maarel zondag als rechtsbuiten moet starten -
@Jay-Rolla_NL Haha niks mis met Mark van der Maarel. Die zou ook een keer rechtsbuiten moet staan bij de FC.
-
@sir.himself_NL magische speler
-
Blij dat ik alleen nog zaalvoetbal hehe
-
@Bartje-Bergkamp_NL Nee.
-
@maricja_NL ok mevrouw
-
Goedemorgen . Gister naar baletvoorstelling geweest.Waren drie stukken van 28-30 minuten met twee pauzes met gratis drank. 2e deel was fantastisch en 3e ook erg goed. Was van Het Nederlands Dans Theater. Ben lid van We Are Public... Betaalde maar 9.50 voor een kaartje ipv 25 euro of 30 euro wat meesten betaalde. Nog even 2 witte wijntjes gedronken tijdens de pauzes. Volgende keer ga ik in t weekend dan lekker dronken worden hahah. Zat lekkerr Russische chick naast maar die is al getrouwd. Nu werken tot 15:00 en vanavond de Sluwe Vos in de Pip Den Haag all Night long. Jullie nog plannen dit weekend? @Dave-Jansen_NL @daleythespartaan_NL @MartijnFC_NL @sir-himself_NL @Jay-Rolla_NL
-
Ballet??
-
@MartijnFC_NL said in Online Football Federation: Pub:
Ballet??
Ja!! Had het nog nooit gedaan naar Ballet voorstelling gaan kijken. Was echt fucking gaaf. En het kostte heel weinig Culturele horizon verbreden
-
-
28-30 minuten, belangrijk detail.