Online Football Federation: Pub
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in Online Football Federation: Pub:
28-30 minuten, belangrijk detail.
Hahahah ja inderdaad. Gratis drank is ook geen onbelangrijk detail
@sir.himself_NL said in Online Football Federation: Pub:
@Glennevire_NL Mijn weekenden zijn bijna allemaal hetzelfde. Zaterdag voetballen, zondag rugbyen. Prima weekend zo. :thumbsup_tone1:
Nice man. Rugby is zeker veel meer voor ekte mannen itt tot voetbal? Succes alvast en veel plezier.
-
Sorry dat ik mijn fiets liet open staan jongens. Sorry dat jullie zo perfect zijn dat het jullie nooit overkomt.
-
Oh trouwens... WEEKEND :dancer_tone5:
-
@Glennevire_NL Ballet hoe kom je daar dan bij joh
Zelf vanavond potje zaalvoetballen en daarna ff de kantine in, morgen op stap en zondag rustig Ajax kijken en vooral niet teveel doen verder
-
@Marcelientje_NL Mijn extra slot was eens gejat, maar ze hadden mijn fiets laten staan #lol. Terwijl die niet meer op slot staat wanneer je dat extra slot eraf hebt (doorgezaagd normaal slot, vanwege een pauper die hem eerder probeerde open te breken). Ik was redelijk verbaasd toen ik de volgende dag wakker werd #lol.
-
@Marcelientje_NL Je moet wel altijd je fiets op slot doen Marc.
-
@hap-slik-weg_NL Wat een harry's dan..
@Furrax_NL En jij moet blijven inloggen bradda! -
@Glennevire_NL Beide zeer leuke sporten. Maar er wordt in ieder geval wel wat sportiever met elkaar omgegaan op een rugbyveld dan op een voetbalveld.
-
@Sam-08_NL precies.. wij moesten voor ckv aantal jaar geleden naar de Notenkraker. Man wat een hel.
-
@daleythespartaan_NL said in Online Football Federation: Pub:
@Glennevire_NL Ballet hoe kom je daar dan bij joh
Zelf vanavond potje zaalvoetballen en daarna ff de kantine in, morgen op stap en zondag rustig Ajax kijken en vooral niet teveel doen verder
Eigenlijk is het Dans. Maar dat kan tientallen soorten vormen zijn dus noemde ik het maar ballet Het was iig geen ballet ballet. Er gebeurde heel veel en t was erg tof. Was Nederlands Dans Theater. En ik kwam erbij omdat sinds kort lid ben van We Are Public. Dan kan je heel veel cultuur dingen doen en cultuur snuiven voor flink lagere entreeprijzen. Ik was 9.50 kwijt voor kaartje terwijl meerendeel 25-30 euro betaalde. En t stond op website van We Are Public. En dan ook gratis alcohol in de pauzes... Veel plezier en succes met zaalvoetballen En hoop dat Ajax verliest
-
Overigens nu naar Rank 143 gestegen. Vanavond wat zoeken voor 9/10 daagjes spelen en dan daarna Goodfellas crewcompetitie
-
@Glennevire_NL
Ach, is weer eens wat ander dan elke week dezelfde voetbalclub bezoeken, toch?En gratis alcohol is toch iets wat je in zo'n geval net over de streep kan trekken om er toch naartoe te gaan
-
@Silvester-J_NL said in Online Football Federation: Pub:
@Glennevire_NL
Ach, is weer eens wat ander dan elke week dezelfde voetbalclub bezoeken, toch?En gratis alcohol is toch iets wat je in zo'n geval net over de streep kan trekken om er toch naartoe te gaan
Ja precies Silvester, inderdaad. En in mijn geval dan steeds dezelfde bioscoop ik kom nooit bij voetbalclubs Ja hoewel ik dat pas wist toen ik er al was.
-
Ballet kijken is meer een straf
-
Tenzij je natuurlijk anders bent ... :gay_pride_flag:
-
Goedemiddag
-
@Glennevire_NL ik ben ook een keer naar een dans voorstelling geweest. Moderne dans geloof ik. Het enige wat ik me nog ervan kan herinneren is dat de stoeltjes heeeel lekker zaten. Zo lekker dat ik ervan in slaap was gevallen
-
@Jay-Rolla_NL said in Online Football Federation: Pub:
Tenzij je natuurlijk anders bent ... :gay_pride_flag:
Hahaha nee hoor. Gister nummer van kassa meisje bij AH geregeld. Ze moet alleen nog terug appen
-
@sir.himself_NL said in Online Football Federation: Pub:
Goedemiddag
Goedemiddag Hoe is voetbal/rugby gegaan of moet je nog?
-
@Glennevire_NL Vandaag gevoetbald. Stonden 3-1 voor, maar helaas 6-4 verloren. De rugby van morgen is helaas afgelast vanwege het niet speelbare veld.