Online Football Federation: Pub
-
This post is deleted!
-
Dat moest @daleythespartaan_NL zijn natuurlijk
-
@MartijnFC_NL Ik begrijp de verwarring
-
Ich wohle deine kadetten brauchen fur meine schwans Zoiets toch @MartijnFC_NL
-
-
@Jay-Rolla_NL lekker stukkie
-
Beste deelnemers,
Hier zal het vervolg van de OFF Pubquiz zich af gaan spelen. Aangezien de vorige ronde net rond de overgang van het nieuwe forum zat, hebben we besloten om de deadline nog een paar dagen uit te stellen, zodat alle deelnemers nog even de tijd hebben om de vragen hier op het nieuwe forum te kunnen bekijken en te beantwoorden.
Hieronder staat dus ronde 2 van de "OFF Pubquiz" vermeld. Het onderwerp van deze ronde is geschiedenis. Beantwoord de volgende 10 vragen. Bronvermelding is vereist!
-
Welk gebied werd door John Davis ontdekt en is een oorlog om geweest in de vorige eeuw?
-
Welke 3 politiek leiders zoeken we?
- hejcaovceortestovrotlssrsjo
- Zoek het juiste eten of drinkwaar bij de juiste plaats/gebeurtenis.
-
Eten/drinken:
Gestoofd Rundvlees, Frikandel, Puttu, Gestoofd Champignon, Thee, Bloembollen, Hutspot -
Plaats/gebeurtenis:
Leiden, Antwerpen, China, Hongerwinter, Dordrecht, Sri Lanka, Bourgogne
- Wat anders dan dat ze een bekend historisch persoon zijn, is de overeenkomst tussen de volgende personen:
- Desiderius Erasmus,
- Antoni Leeuwenhoek,
- Beatrix van Oranje-Nassau
- Jheronimus Bosch
- Albert Schweitzer
-
Welk bekend persoon ligt hier?
-
Het explosieve deel bestond uit een bolvormige constructie, die was opgebouwd uit uranium, plutonium, beryllium en polonium. Onder welke naam is deze Bom ook wel bekend?
-
In de tweede wereldoorlog is er een Nederlands passagiersvliegtuig beschoten door een Duits gevechtsvliegtuig, waarbij één passagier het niet overleefde. Waar en in welk jaartal gebeurde dit?
-
Wat was er in het verleden zo bijzonder aan de steden Culemborg en Vianen?
-
Welke stad onderging in de 20e eeuw een definitieve naamsverandering met een verwijzing naar een politieke leider?
-
Dit land was één van de landen die was betrokken bij een deal tussen Spanje en Amerika, waarbij Amerika een schijntje betaalde voor vier landen. Het land is inmiddels onafhankelijk, echter riep men dit al 48 jaar eerder na een revolutie. Om welk land gaat het hier?
Inleverdeadline: Vrijdag 18 november 23.59
We houden dezelfde groepen aan als vorige keer, hier nog even een overzicht van deze groepen.
- Timbo
- Maxim
- Kyrill
- joep
- Peter
- Gerry
Leveren in bij @MartijnFC_NL
- Jur
- Spek
- Bart
- Stephen
- Alex
- AppieL
- Marc
Leveren in bij @Silvester-J_NL
- Patrick
- Jip
- Joey
- Robin
- Sean(vechter)
- Leon
Leveren in bij Chiem @sir-himself_NL
Alle overige managers die niet in deze lijst staan en mee willen doen met de quiz, kunnen hun inzending opsturen naar @MartijnFC_NL
Aangezien er vrij veel reacties in dit café worden gepost, hebben wij besloten om voor de overzichtelijkheid een OSM groep aan te maken waar eventuele vragen kunnen worden gesteld over de quiz. In deze groep zullen wij ook alle informatie m.b.t. de quizrondes gaan communiceren naar de deelnemers. Alleen de quizvragen zullen dus in dit café worden gepost.
Maandag 21 november zal ronde 3 online komen te staan en zullen we vervolgens de rondes volgens het vaste schema afwerken.
Succes namens de organisatie!
-
-
Ik heb mijn antwoorden net naar Martijn ingestuurd op het oude forum. Ik kreeg hier bericht ''message'' too long zelfs als ik maar 3 antwoorden meenam xD.
-
@Glennevire_NL nee toch, zal toch geen limiet aan je tekst zitten
-
@Dave-Jansen_NL said in Online Football Federation: Pub:
@Glennevire_NL nee toch, zal toch geen limiet aan je tekst zitten
Helaas wel Dave
-
@Glennevire_NL heb je toevallig geteld
-
@Dave-Jansen_NL said in Online Football Federation: Pub:
@Glennevire_NL heb je toevallig geteld
Hahahha nee maar ik wou eerst alle 10 antwoorden en vragen tegelijk insturen. Maar dat ging niet en toen alleen eerste drie en ook dat was al teveel
-
@Dave-Jansen_NL
Het is wel zo. Ik heb al een paar keer een bericht in tweeën moeten hakken, omdat ik een foutmelding kreeg dat het bericht te lang was.@Glennevire_NL
Top! Via het oude PM systeem de antwoorden inzenden is prima hoor. -
@Dave-Jansen_NL Zal vast wel weer een goede reden voor zijn...
-
@MartijnFC_NL Gna gna gna zegt dat hij hier niet vanaf weet, dus als iemand dat heeft even een printscreen ervan, dan kan hij het is navragen
-
Wanneer iemand die mee wil doen ook in deze OSM groep wil, stuur Silvester, Martijn of mij dan even een berichtje. :thumbsup_tone1:
-
Hebben jullie enig idee vanaf hoeveel karakters je de foutmelding kreeg? Het maximum aantal characters ligt namelijk rond de 32000. Dus ik vind het vrij bizar dat dit gebeurt dan haha
-
@gna-gna-gna_NL Het ging om een bericht van 180 woorden en bijna 1100 tekens.
-
Avond!