Cryptocurrency
-
Zijn er nog OSM'ers (die ook nog het fora bezoeken) die handelen in o.a. Ethers, Bitcoins en andere altcoins?
Wat zijn jullie verwachtingen hier qua koers en ook het doel om hierin te handelen en/of te minen?
Zelf heb ik mijn inleg het afgelopen jaar gespreid onder de ETH,XLM,REP & LTC waarbij XLM (stellar) me het beste rendement heeft gegeven (van €0,0021 naar moment verkoop op €0,0491) meer dan 20x de inleg eruit gehaald.
De ETH(niet de classic) ben ik zelf vorig jaar mee begonnen en ingestapt toen deze nog op de € 12,00 stond. Waarvan ik er persoonlijk niet aan twijfel dat deze na de sprong die is gemaakt tussen maart en april van dit jaar binnen 24 maanden op de hoogte staat waar BTC nu op staat.
Dus als we via deze weg ook aardig wat info kunnen uitwisselen over aankomende updates/dumps e.d. worden we er alleen maar beter van met ze alle.
-
Nja mjah ik werk dus gewoon om geld te verdienen
-
Ik doe gewoon mee aan tv-programma's om 25 duizend euro te winnen
-
Ik maak gewoon €500 over een aan Nigeriaanse prins zodat hij zijn fortuin los kan krijgen bij de bank. Dan maakt hij miljoenen over
-
@Suiz-Luárez_NL Wie gaat er onder dit account schuil ? Goed onthouden...
-
@L.R.-van-kessel_NL Wijlen Jerooney93
-
@Kagchelland_NL
Dat is ook wel lekker, mijn unieke IP-adres was een keer gekozen voor een gegarandeerde geldprijs. -
Bosscoins.....
-
@timeenennaam_NL mazzelkont
-
Zoals in het topic EL vermeld, kaartje gekocht voor de EL finale.
Kaartje was € 930,00 , deze heb ik bij elkaar 'verdiend' door gisteren om 15.00 een investering te doen van € 2000,- in XLM (stellar) (75.000 XLM in totaal rond de €0,0267 p.s.) en vervolgens s'avonds (tijdens de wedstrijd) verkocht voor ongeveer € 0,0388) Hierdoor heb ik alles weer verkocht.
Dit kwam ongeveer overeen met het kaartje voor de finale.. rendabeler dan de toto -
Ben nu eigenlijk per toeval geïnteresseerd geraakt in cryptocurrency. Ik had al een aardig poosje een bepaald aantal bitcoins in een wallet op een digitale marketplace staan. Gisteren moest ik er weer wat bestellen dus na lange tijd weer ingelogd. Bleek dat de waarde van de bitcoins die ik nog had, destijds als ik het me goed herinner een eurootje of 20, nu opeens 120 euro waard was. Kon opeens veeeel meer kopen :').
Nu wat ingelezen over andere cryptocurrency die interessant zijn. Ethereum voornamelijk. Wellicht daar wat in investeren wanneer die wat omlaag gaat, zit nu aardig in de lift doordat Putin er interesse in toonde.
-
Toen ik dit topic aanmaakte op 11 mei stond de ethereum nog op € 78,00 .
Afgelopen weekend heeft dit de € 350,00 aangetikt (en vervolgens een klein dipje vanwege een dump terug naar de € 300,00).
Hier hadden jullie toch aardig je geld kunnen verviervoudigen...;-)
Dus voor wie twijfelt om te investeren, je bent nog lang niet te laat (aangezien er met de tijd nog makkelijk een 0 achter de waarde van €300,00 komt te staan.
-
@L.R.-van-kessel_NL Het is lastig in te schatten welke je moet kiezen, de variabelen zijn niet te bepalen. Totale kwestie van geluk lijkt het, of ik ben er te dom voor.
Een paar die ik gevonden heb maar geen idee welke te kopen:
Ethereum
Litecoin
Ripply
Zcash
BitShares
LBRY Credits
Dash
NXT
List
Siacoin
Stellar
NEMGeen flauw idee XD
-
@L.R.-van-kessel_NL Is zelfs boven de 400 geweest
Voor de lange termijn zou ik Ether of Dash doen Kagchel, er gaan na verloop van tijd een hoop kleinere wegvallen dus die zijn denk ik alleen voor korte termijn handelen geschikt.
-
@Your_Worst_Nightmare_NL Ik vind het niet erg om ook wat voor korte termijn te hebben, ik zou toch dagelijks kijken uit nieuwsgierigheid...
Waarom zijn Ether en Dash goede voor de lange termijn? Waar baseer je dat op?
-
https://www.quora.com/Whats-the-best-Cryptocurrency-to-invest-in-long-term-Why
Hier kan je aardig wat info met argumenten uit halen.
-
Thanks
Ik ben ook voornemens wat bijzonder goedkoper currencies te kopen, meer op de gok dan doordacht maar dit is ook zeker handig
-
@L.R.-van-kessel_NL
Ik heb hier destijds over nagedacht. Ik ben wel benieuwd waar & volgens mij strategie jij dit dan aanpakt Ik zou me er graag in verdiepen, heb nu toch vakantie. Een extra'tje kan iedereen wel gebruiken. Zelf had ik onderzoek gedaan naar het beleggen in bepaalde opties, helaas te risicovol geweest de afgelopen jaren waardoor ik het niet heb gedaan. Dit zou een mooi alternatief kunnen zijn!
-
Een eerste aanzet gemaakt. 5500 Siacoins gekocht. Erg goedkoop (iets onder de $0,02 per stuk) en een aantal artikelen gelezen over dat het product zelf (anonieme online date-opslag) veel potentie heeft.
Kostte me €50, nu zal het niet storm lopen maar wellicht wordt Sia Tech een serieuze speler in de markt. Ik heb wel een jaartje of twee geduld