Cryptocurrency
-
Dat bleek wel
-
ja 3000 verschil weer met de dip van gisteren
-
Van wie mag ik een bitcoin kopen?
-
Net voordat ik op vakantie ging tot de dagen voor de kerst weer waanzinnige stijgingen, deze zijn rond de feestdagen gecorrigeerd en gaan nu weer verder omhoog.
Mooi begin van het jaar
ETH : € 715,00
XLM : € 0,45
LTC : € 210,00
XRP : € 1,68
BTC: € 11.400,00Alleen de eerste 3 uur vandaag alweer een 'maandsalaris' verdient aan stijgingen.
Zelf heb ik wel een aantal ETH & XLM verkocht aan het einde van het jaar, dit om de kosten koper voor mijn nieuwe woning te voldoen.
Bedrag bestond uit mijn inleg van 2017 + een klein winstbedrag.Alles wat nu in de crypto zit is pure winst..
XLM inmiddels zoals hierboven beschreven naar € 0,45...wanneer dit de €20,00 aantikt ben ik alleen al met XLM miljonair ...
-
@oioihillegom_nl neu
-
ETH : € 784,00
XLM : € 0.80
XRP : € 2,38
BTC: € 12.550,00
LTC : € 207,00In 2 dagen tijd ruim een netto jaarsalaris binnengeharkt...<3 Crypto
-
Grote verhalen XD
-
This post is deleted!
-
Pics or it didn't happen
-
Guldens.
-
Ik heb geen cryptocurrency maar check elk uur de koersen :D. Wat een onvoorspelbare bende! Ben heel benieuwd of dit slechts de traditionele januari-dip is of dat er meer achter zit. Denk dat niemand het echt weet.
-
Lijkt inderdaad op de langdurige januari dip..heb gewoon even een hoop winst zien verdampen.
Al ben ik nog altijd zeer tevreden, staat er beter voor dan half december.
Daarbij een keiharde dip word weer gevolgd door een nieuwe ATH...Al had ik de dip nooit zo extreem als nu verwacht nee..
-
Inmiddels zijn we een jaar en 13 dagen verder en is het alleen maar harder onderuit gekelderd.
Al betekend dit dat je ook je volume optimaal heb kunnen verveelvoudigen, d.m.v. verkopen/kopen/verkopen/kopen op de juiste momenten.
Zijn er nog forumgangers die een leuke wallet hebben?
-
Ik heb vorig jaar geprobeerd mee op de kar te springen, maar heb er duidelijk te weinig verstand van om er wat van te maken
-
@l-r-van-kessel_nl said in Cryptocurrency:
Inmiddels zijn we een jaar en 13 dagen verder en is het alleen maar harder onderuit gekelderd.
Al betekend dit dat je ook je volume optimaal heb kunnen verveelvoudigen, d.m.v. verkopen/kopen/verkopen/kopen op de juiste momenten.
Zijn er nog forumgangers die een leuke wallet hebben?
ben wel benieuwd. hoeveel heb je uiteindelijk kunnen pakken qua winst?
-
Uitspraken over bedragen doe ik niet, maar laten we stellen dat ik genoeg leuke ervaringen erdoor heb opgedaan.
en HODL..
-
En we zijn de laatste dagen weer eindelijk eens bullish!
Hoop dat de lijn het hele jaar doortrekt na 2 barre jaren..
-
Even voor de kapitalisten als @L-R-van-kessel_NL en @Kagchelland_NL enzo een vraagje tussendoor...
Ik ben totaal geen expert, maar overweeg om maandelijks wat geld opzij te leggen dat ik beleg via zo'n app die dat voor je doet (https://www.peaks.com/nl/nl/ bijvoorbeeld). Is dat een goed idee of zijn die apps eigenlijk dikke bullshit?
-
Die apps raad ik je af..die kopen uiteindelijk vooral voor zichzelf in met jouw account..shorten waardoor jij met verlies achterblijft en der eigen portfolio blijft groeien.
Neem een account op Binance of Kraken.
Koop daar maandelijks steeds crypto in . -
@L-R-van-kessel_NL
Nja, daar heb ik helemaal geen verstand van dus dat wordt m niet.