Cryptocurrency
-
Ja, goed moment om in te kopen dus.
-
Vooralsnog geen goed moment geweest om in te stappen. Mijn Ethereum, Siacoin and Litecoin zijn minder waard. maar geen haast. We komen er wel
-
Die fluctuaties zijn totaal niet interessant, tenzij je continue ingelogd zit en 'live' aan het traden bent. Ik heb in juni gekocht en kijk nu in september nog een keer. Anders word je helemaal gek XD
-
Ik word*
-
Al is korte termijn kopen/verkopen best interessant hoor. Stel je koopt voor 1000 eu ETH in wanneer de koers op 180 dollar staat, en het stijgt naar 260 dollar waarna je het weer verkoopt. En dan dit een paar keer doen. Dan zijn al die winstmarges bij elkaar toch een best leuke vangst.
-
Zelf log ik totaal niet met enige regelmaat in vanaf mijn pc , vandaar dat mijn reacties ook achterwegen gebleven zijn.
Updates so far : ETH is aardig gekelderd na een waanzinnige stijging in juni, dit heeft verschillende oorzaken gehad, echter voor daytrading waren dit ideale tijden.
Echter lange termijn ziet alles er nog harstikke rooskleurig uit en word de € 500,00 ook verwacht zodra de metropolis update heeft plaatsgevonden welke binnen nu en 2 weken moet plaatsvinden.
Laatste weken is er door wat 'fake'news van JP Morgan en over de chinese overheid de groei in eerste instantie tegengehouden.
JP Morgan weten we hoe dat is afgelopen, hele doorzichtige marktmanipulatie waarvoor de CEO nog een staartje van krijgt.De spanningen tussen de USA & Noord Korea zijn ook positief voor cryptoland, aangezien er in bange tijden veel word geïnvesteerd .
Daarbij is Zuid-Korea ook een land waar veel in crypto word gehandeld en voornamelijk in ethereum.ALTcoins heb ik wel steeds minder vertrouwen in , zeker in de nieuwe opkomende.
Enige welke ik hierin nog wel aanbeveel is de IOTA (wat een back bone voor IoT is.)Het zijn nu nog mooie momenten om in te stappen / bij te kopen op het gebied van ) ETH
) LTC
) BTC
) Ripple
) IOTAWie weet koop je over een jaar of 4 met je winst Gamebasics op
-
Mijn Siacoin is nog een vijfde waard van toen ik instapte XD maar ik houd ze er gewoon bij Ik heb 9000stuks dus als ze ooit iets waard worden verkoop ik gewoon snel.
LTC en ETH lijken zekerheidjes. Heb ook een minideeltje BTC en dus Bitcoin Cash. Mijn gevoel zegt dat ik nu moet verdubbelen op alles behalve die Siacoin maar ben anderzijds zeker niet overtuigd dat het allemaal zo rooskleurig en booming wordt. De Netflix-docu 'Banking on Bitcoin" schetst mogelijkheden maar ook zeker redenen waardoor het wellicht nooit écht grootst kan worden.
-
@kagchelland_nl said in Cryptocurrency:
Ik heb wel een jaartje of twee geduld
dacht dat je 2 jaar geduld had
-
Wat?
opvulling
-
dus als ze ooit iets waard worden verkoop ik gewoon snel
-
Aha ja. Nee klopt ook. Maar zo'n Siacoin is geen munt waar ook daadwerkelijk mee gewerkt zal worden. Niet gebaseerd op blockchain of iets vergelijkbaars. gewoon een leuk bedrijf voor online opslag waarvan ik hoop dat men er iets in gaat zien.
Mijn LTC/BTC/ETH laat ik jaren staan
-
Mijn LTC/BTC/ETH laat ik jaren staan
Net zoals het onkruid in je tuin
-
Maar er zijn ook dingen die Leroy absoluut niet laat staan, toch Bartje?
-
@timeenennaam_nl said in Cryptocurrency:
Maar er zijn ook dingen die Leroy absoluut niet laat staan, toch Bartje?
Er zijn bijzonder weinig dingen die ik laat staan XD
-
Jeroen heeft zo te zien het topic ook gevonden..
Onderstaande zag ik op LinkedIn voorbij komen.
https://www.jeroenderwort.nl/opkomst-cryptocurrency-is-onstuitbaar/
-
En ons bedanken voor het geld waarmee hij die cryptocurrency koopt, ho maar.
-
Van mij krijgt hij niks (meer)