Crewbattle Badge : Toevoeging
-
Op dit moment is er tussen je trofeeënlijst niet te zien wanneer je of je een battle hebt gewonnen of niet, als ik dus niets win in de battle qua doelstelling/beker lijkt het een mislukt seizoen in je geschiedenis maar in werkelijkheid heb je gewonnen. Is er een mogelijkheid om er een badge naast te voegen met Crewbattle winst? Zelf denk ik dat dit ook een stap kan worden naar meer forumgebruikers want als je die badge ziet wil je ook weten waarvoor het dient en dat het dan op een of andere manier naar het forum lokt .
-
@Frituurpannekes_NL Aangezien het een nieuwe suggestie betreft, heb ik het topic verplaatst naar OSM Het Spel.
Het idee is leuk, maar het is voor de engine niet te onderscheiden wanneer je een battle speelt en wanneer niet. Dus de erkenning voor deze badge zal niet herkend worden. Crewbattles worden namelijk georganiseerd vanuit de community.
Wat je wel kan doen, is bijvoorbeeld de battlestats op je profiel vermelden. Wanneer bezoekers van jouw profiel dit zien, worden ze wellicht ook nieuwsgierig.