WK Kwalificatie 2018
-
-
Luxemburg uit, altijd lastig...?
-
Wat een kut forum is dit, vorige format was veel beter.
-
@timeenennaam_NL Blijkt toch maar weer. Bij de 1-1 had ik toch wel last van plaatsvervangende schaamte om eerlijk te zijn. Vreselijk gewoon
-
Ongelooflijk Griekenland.
Hebben zij een patent op geluk ofzo jezus. -
@ronnyc13_NL #lol
-
@hap-slik-weg_NL said in WK Kwalificatie 2018:
@ronnyc13_NL #lol
Thuis gedomineerd worden? Check.
Meerdere grote kansen tegen krijgen? Check.
Laatste minuut ingooi toegekend krijgen terwijl er duidelijk sprake was van een overtreding op een speler van de tegenstander? Check
Laatste minuut afstand schot scoren? Check. -
Zo, we staan weer tweede, hebben het weer in eigen hand
-
Luuk de Jong oproepen ipv Van Persie of desnoods Van Wolfswinkel, man man man
-
@timeenennaam_NL Van Wolfswinkel is ook niet bepaald in vorm hoor. Van Persie hoort er gewoon bij eigenlijk, maar daar heeft Blind een persoonlijke vete mee of zo. Verder hebben we gewoon geen enkele degelijke spits.
-
Zou dan nog eerder met een valse spits spelen.
-
pepe is opgeroepen voor de nationale voetbalteam? Ik ben een fan van Real Betis en hij was hier.
-
Jarenlang ergert iedereen zich groen en geel aan RvP in Oranje en nu Blind het lef heeft om hem er uit te knikkeren wil iedereen hem weer terug?
Ben trouwens ook benieuwd naar de Ligt. Geen idee waarom ie zo snel wordt opgeroepen om vervolgens ook nog eens in de basis te starten, maar hopelijk weet ie zichzelf staande te houden. Heb alle vertrouwen in die jongen
-
@spectraaaaa_NL
Iedereen ergerde zich aan Van Persie omdat hij opgesteld werd ten koste van een fitte Huntelaar (ook als die aan de lopende band scoorde). Dat is nu totaal niet aan de orde. Volgens mij hebben vrij weinig mensen beweert dat Van Persie niet goed genoeg is om überhaupt opgeroepen te worden. -
@timeenennaam_NL Het was meer omdat RvP al geruime tijd geen bal goed raakte. Alles wat hij aanraakte veranderde in poep ipv in goud.
-
Fantastisch Blind om de Ligt erin te zetten. Na 4 minuten al meteen in de fout. Ach ja hij is van Ajax natuurlijk. Verklaart een hoop.
-
Nja De Ligt is in ieder geval rechtsbenig he, super belangrijk
-
Lachwekkend dit
-
@timeenennaam_NL
Nederland, het enige land die liever met Ramos - Viergever speelt dan Ramos - Pepe...