WK Kwalificatie 2018
-
ik heb trouwens both to score gespeeld op unibet. Moet ik me nu gewoon serieus zorgen gaan maken dat Nederland niet scoort lol
-
Probeer zo`n jongen uit in een oefenwedstrijd,
Blind had voor zijn meer ervaren zoon moeten kiezen om in het centrum te zetten en dan een andere back. -
@Pondboy_NL
Hij had gewoon Hoedt moeten opstellen of Ake als die eindelijk eens wordt opgeroepen -
Ook een oplossing , doet het goed in Italie en zou vermoedelijk het centrum gevormd hebben met de Vrij
-
De Ligt heeft nauwelijks wedstrijden gespeeld voor Ajax en maakte in die wedstrijden al een paar fouten.. Hoe dom ben je dan als je hem oproept, laat staan opstelt.
-
Ook flinke missers van Zoet trouwens, snap niet dat Cillessen niet gewoon speelt.
-
@l0rdShishio_NL said in WK Kwalificatie 2018:
De Ligt heeft nauwelijks wedstrijden gespeeld voor Ajax en maakte in die wedstrijden al een paar fouten.. Hoe dom ben je dan als je hem oproept, laat staan opstelt.
Hartstikke dom, maar bij de KNVB mag je fout op fout maken. Zeker als je een ajax verleden hebt.
-
Voor de rest konden we wel redelijk meekomen met die Bulgaren maar als je het meteen al zo weggeeft doet dat er niet meer toe
-
@SIRclitjeslikker_NL said in WK Kwalificatie 2018:
Voor de rest konden we wel redelijk meekomen met die Bulgaren maar als je het meteen al zo weggeeft doet dat er niet meer toe
We konden meekomen met een kutland als Bulgarije. Jaja, het Nederlands voetbal leeft.
-
@Donkaments_NL En dat Ajax verleden van Blind (als td en trainer) is ook niet al te best. Wat heeft hij gepresteerd dat hij het genoegen heeft om bondscoach te mogen zijn... Ik weet het niet.
-
Ik ben benieuwd of Blind nu nog steeds een enorme plaat voor zijn kop heeft. Nu kap je er toch mee lijkt me, dieper kan je niet wegzakken.
-
Kijk beginnen met de Ligt is natuurlijk een inschattingsfout van heb ik jou daar. Het oproepen van hem vond ik al merkwaardig maar als je een team met vastigheden wilt maken dan moet je niet steeds de verdediging op de schop gooien en moet je al helemaal met zo'n rookie beginnen.
-
Het gebrek aan snelheid en wendbaarheid valt me wel op trouwens. Toch wel jammer, eindelijk een verdediger met een goeie lengte en die niet omver waait bij windkracht 5, heeft ie weer een paar enorme gebreken
-
@crimsontide_NL Je kunt moeilijk een stel geblesseerden erin gooien he... Niet dat De Ligt de beste keuze was maar de eerste, tweede en derde keuze in het centrum zijn allemaal geblesseerd momenteel.
-
@alvarorr_98
1-5 -
@pompompompompommop_NL said in WK Kwalificatie 2018:
@crimsontide_NL Je kunt moeilijk een stel geblesseerden erin gooien he... Niet dat De Ligt de beste keuze was maar de eerste, tweede en derde keuze in het centrum zijn allemaal geblesseerd momenteel.
Dan nog waren er betere keuzes.. tja.. ik heb de aanstelling van Blind nooit begrepen. Laat het voordeel van deze verliespartij zijn dat de KNVB nu eindelijk eens Blind ontslaat. Dat daar andere mensen binnen de KNVB ook hun eigen falen durven toe te geven, en ook maar meteen opstappen.
Misschien zijn we er dan toch weer bij. Anders staan we weer voor lul, wanneer het WK begint.
-
Mijn god wat een aanfluiting weer. Er zit 0 lijn in het spel en de Ligt mag natuurlijk never ever starten in zo'n belangrijke pot, dat komt allemaal veel te vroeg voor die jongen. Het was natuurlijk een kwestie van tijd voordat ie de mist in ging. Als je de Ligt dan zo nodig wil laten spelen laat hem dan een kwartiertje meepikken als je met 4-0 voorstaat (niet dat het onder Blind ooit zo ver komt). De Ligt voortaan niet oproepen en hem gewoon zijn minuten laten maken in Onder 19. Zijn tijd in het grote Oranje komt nog wel
-
@l0rdShishio_NL 0-4 verliezen tegen PSV en 4de eindigen met een Hunterlaar in je team die alles aan flarden schoot is natuurlijk een fantastische prestatie
-
Voor Huntelaar kwam stond hij 8e ofzo.
-
De Ligt is overigens ook nog niet klaar voor het eerste van Ajax. Afgelopen 3 wedstrijden gewoon 2 blunders van jewelste.