Tactiek: Discussie
-
@gizmo69_nl Kris, ik heb recentelijk een 352 getest en zonder al te veel in te gaan op de details kan ik je vertellen dat hij thuis redelijk tot goed werkte, uit totaal niet.. Iig niet tegen een 451 en 4321 thuis daarentegen wel..
-
@macek_nl Wat te doen tegen 433 a+b opbouw van achteruit? Ik heb nu twee verschillende managers gehad die me allebei echt wegspeelde. Terwijl ik beter team had in een geval. Heb al van alles geprobeerd. Maar krijg dr niet eens een gelijkspel uit. heb 4231 ook al getest. Hoef geen complete tactiek, maar klein tipje zou lekker zijn:)
-
@lavochkin_nl je zou hoge druk kunnen zetten om de opbouw te verstoren en misschien dan proberen mandekking te doen zodat ze zonaal niet kunnen worden aangespeeld. Je moet dan dus wel een opstelling kiezen die 1 op 1 met de tegenstanders staat (dus bijv. 433 ook)
-
@tomruitenbeek_nl Thanks. Ik ga eens kijken:)
Maakt dan nog uit hoe jezelf speelt? Over de vleugels of opbouw zegmaar?
-
Ik zou dan zelf over de vleugels spelen ja, maar probeer eens wat en speel een oefenwedstrijd. Je komt er het beste achter door zelf wat dingen te proberen
-
Goedendag,
Sorry als ik als een noob overkom maar heb dit spel al jaren niet meer gespeeld Had voor de gein aangemeld en vond het er wel goed uitzien en ben gebleven haha. Maargoed heeft iemand voor mij de beste tactiek tegen de volgende tegenstander;
Een slechtere team.
4-3-3a.
Op de counter.
Mandekking.
Geen buitenspelval.
Agresief tackelen.Bvd,
Liam.
-
Goedemorgen managers,
Hebben jullie voor mij een tactiek voor Feyenoord? Moet doelstelling 3 halen
-
Hoi.
Daar hebben we een specifiek een topic voor.
Daar het in dat topichttps://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/17249/tactiek-discussie/50
-
Al je vragen over tactieken mogen in dit topic. Eventueel kan je je vraag ook in het Engels stellen in het Tactics Request-topic op het internationale forum. Deze is een stuk actiever, maar je zal dus wel je vraag in het Engels moeten stellen.
-
Met een 343 is het beter man dekking?
-
Al je vragen over tactieken mogen in dit topic. Eventueel kan je je vraag ook in het Engels stellen in het Tactics Request-topic op het internationale forum. Deze is een stuk actiever, maar je zal dus wel je vraag in het Engels moeten stellen.
-
@FC-Eddie_NL said in Tactiek: Discussie: ok dank u
-
@WhooKidUAreHot_NL Geen vraag over tactiek, maar over ploegen die alleen maar sterspelers hebben.
Hoe komen managers hieraan? Hebben die een betaald account en kunnen er dan onbeperkte trainingen zijn, of hebben die onbeperkt budget? Hoe zit dat precies? -
@JesperSoetens_NL
Kan wel, maar dat is niet per se nodig. Het is gewoon een kwestie van de juiste spelers tegen lage marges inkopen en vervolgens tegen hoge marges verkopen. Hiermee kun je een eind komen in je competitie. -
@JesperSoetens_NL said in Tactiek: Discussie:
Hebben die een betaald account en kunnen er dan onbeperkte trainingen zijn, of hebben die onbeperkt budget?
Gelukkig bestaat dat niet.
-
Vraagje, ben je ook in het nadeel als je 433a speelt en moet tegen een 451 team, dat je thuis speelt en mogelijk met een TK erin zet? Heb morgen een belangrijke pot.
-
@DannyBoyUU_NL
Bedoel je dat je zelf de TK zet of deze tegen krijgt? -
@Silvester-J_NL zelf inzet
-
@DannyBoyUU_NL
Naar mijn idee werkt 433 thuis over het algemeen goed tegen 451 en zeker met een TK erachter. Uit zou ik persoonlijk niet zo snel 433 spelen tegen een 451, of er moet een heel groot verschil in TW zijn. -
@DannyBoyUU_NL
Maar het ligt er ook maar net aan wat je eigen ervaringen met een tactiek zijn. Soms werkt het ene beter in een situatie dan het de andere keer werkt. Niets is zeker natuurlijk.