CHAMPIONS LEAGUE 17/18
-
Boys (en de rest),
Wie denken jullie dat de Champions League gaat winnen. En denken jullie dat Feyenoord leuk gaat doen?
Ikzelf zie Real geen hattrick scoren. Aangezien ze in mijn ogen te veel afhangen van Cristiano (ik neem aan dat hij blijft).
Barcelona heeft een onstabiele verdediging. En als je kijkt aan wie ze gelinkt worden (Paulinho van Guangzhou) Lucas Lìma van Santos dan word een gemiddelde Barça fan niet heel vrolijk.
Man U gaat het denk ik redelijk goed doen en dan echt kaalgeschoren worden door een Spaanse ploeg(Barça of Real).
Atlético Madrid maakt in mijn ogen geen kans want die mogen geen spelers kopen.
Bayern gaat ver komen, maat op Lewa na hebben ze niet (meer) iets extra's.
Juve twijfel ik nog, aangezien Bonucci, Dani Alves en Alex Sandro gelinkt worden aan een transfer. Dani Alves is een feit. Alex Sandro gaat vast ook weg. Bonucci denk ik niet. Maar die twee Brazilianen zijn amper te vervangen.
Chelsea gaat denk ik toch wel iets geks doen, mits ze een vervanger halen voor Costa (Lukaku), Marcos Alonso (Alex Sandro) en Mozes.
As Monaco, spelers met veel potentie. Maar die club wordt echt harder leeggepompt dan een oliemijn. Germain, Bakayoko, Mendy, Fabinho, Silva, Lemar, Mbappé (wellicht) en nog veel meer verkassen deze zomer. Op Mendy, Lemar en Mbappé na zijn ze trouwens allemaal bevestigd
De rest van de teams zie ik niet echt als kanshebbers.
Feyenoord moeten we gewoon even afwachten op de loting. Is het gunstig, Europa league. Maar ik zie ze wel in de poule komen Real en Liverpool. -
Eens
Please enter a longer post. Posts should contain at least 8 character(s).
-
De selectie van Real is ook zoveel veranderd ten opzichte van vorig seizoen
-
Ajax
Please enter a longer post. Posts should contain at least 8 character(s).
-
Hier hebben we al een topic voor op dit forum waarin gediscussieerd kan worden over de Champions League. Zie hier.
Graag alles daarover in dat ene topic houden. Zo houden we het forum wat netter en overzichtelijker.