Verziekt
-
Toch even reageren op jouw reactie:
Dat is inderdaad het risico van 451/4231 met schieten van afstand. Maar hij loopt voornamelijk te piepen, omdat Jong Ajax nu 3 punten voorsprong heeft op hem en het zijn eerste tegengoal van het seizoen was. Er zijn ergere steals dan deze.
Hier gaat een slotje op.
Hij is een zij en ik vind het nogal minderwaardig om aan te geven dat ik nu drie punten achter sta en dat het mijn eerste tegengoal is en hoe weet jij nu dat ik 451 met SVA speel, wellicht aan de hand van tegenwoordige tactieken wel via de vleugels of opbouw van achteruit.
Volgende keer gewoon je verdiepen in de opmerking en niet zomaar loos het slotje na jou eigen opmerkingen erop gooien.gr Ina
-
@Kruidnood_NL said in Verziekt:
Toch even reageren op jouw reactie:
Dat is inderdaad het risico van 451/4231 met schieten van afstand. Maar hij loopt voornamelijk te piepen, omdat Jong Ajax nu 3 punten voorsprong heeft op hem en het zijn eerste tegengoal van het seizoen was. Er zijn ergere steals dan deze.
Hier gaat een slotje op.
Hij is een zij en ik vind het nogal minderwaardig om aan te geven dat ik nu drie punten achter sta en dat het mijn eerste tegengoal is en hoe weet jij nu dat ik 451 met SVA speel, wellicht aan de hand van tegenwoordige tactieken wel via de vleugels of opbouw van achteruit.
Volgende keer gewoon je verdiepen in de opmerking en niet zomaar loos het slotje na jou eigen opmerkingen erop gooien.gr Ina
Altijd leuk een vrouw op osm, hebben we er niet heel veel van.
Hij heeft wel gelijk dat het risico op een steal groter is met 451/4231. Hier een voorbeeld van wat mij een tijdje terug overkwam:Hier wordt ik ook niet blij van, omdat je veel meer kansen hebt, maar dat is wel het risico met zo'n opstelling. Kan een keer gebeuren.
Daarnaast is het standaard op het forum om een slotje op iets te plaatsen als het antwoordt gegeven is, als je dan een nieuwe vraag hebt, kan je deze weer in een nieuw topic stellen.
-
En die steal bij mij kan natuurlijk echt niet
-
Excuses voor het aanmerken met 'hij' dan. Er spelen niet veel vrouwen OSM, dus vandaar dat ik eigenlijk elke onbekende managernaam met 'hij' aanmerk.
Maar goed, steals zijn helaas ook onderdeel van OSM. Daar zal voorlopig niets aan veranderen. Als je wilt klagen over steals, doe dat dan bijvoorbeeld in het SKHF topic op het Café forum of je crewforum. Het is dus niet nodig om elke keer weer een nieuw topic aan te maken.
Waarom moet ik mij verdiepen in een post als ik in een opslag zie dat het een klaagpost is? Of vindt jij dat, als je als topic titel "Verziekt' gebruikt en verder alleen een zinnetje plaatst dat eindigt op 'bah', het geen klaagpost is?
Dus ja, ook hier gaat een slotje op. Oh, en als je wilt reageren op een post terwijl het topic al gesloten is kan je ook gewoon een PM sturen. Ook daarvoor hoef je niet weer opnieuw een topic voor aan te maken.