Maak 433 sterker, 451/4231 slapper
-
451/4231 met al die kut slappe schotjes tegenwoordig is echt veels te sterk geworden. Ik als 433 speler en hopelijk nog steeds veel met mij zullen hier niet blij mee zijn. 451/4231 zijn slappe schotjes/kansjes van afstand die keepers normaal gesproken zien aankomen van veraf en dicht bij. Waarbij je met 433 juist echte kansen creert en maakt maar dat is niet terug te zien in de simulatie. Over paar weken stop ik met osm maar hoop dat mensen na mij kunnen genieten van een slappere 451/4231 en sterkere 433 in de engine simulatie @Harry-Poon
-
@Glennevire_NL
Heb even de tag van Luuk aangepast, zodat Luuk daadwerkelijk een notificatie krijgt
-
Een kern van waarheid zit hier zeker in.
Het probleem is denk elke competitie ( elk niveau ) gebruik maakt van dezelfde simulatie.
Er zit sowieso een vrij aardige win en luck factor in de simulatie ingebouwd voor lage doelstelingen ( in combi met juiste instellingen -> verdedigend -> 451/4231 ) Omdat de gemmidelde osm speler ( de overige 99.9 % ) anders nooit een lage doelsteling zou nemen... die moeten immers ook aantrekkelijk worden gemaakt. In de gemmidelde competitie zijn die verhoudingen wel goed denk ik maar op dit niveau waar iedereen maximaal handeld en bosscoins uitgeeft vervalt het voordeel van een hoge ds bijna als sneeuw voor de zon.Daar komt nog bij dat een solide 433 selectie meer geld kost als een 451 ( spitsen zijn duurder) het makkelijker te managen is ( focus maar op 2 linies ipv 3 ) je daardoor ook minder reserves nodig hebt en je bij 451/4231 over het algemeen ook nog eens meer risico kunt nemen met de agressiviteit. Want ja nogmaals lage doelstellingen moeten in gemmidelde competities ook een kans hebben zeker omdat die in de gemmidelde competitie al het minst populair zijn.
Oh.. en dan vergeet ik nog het moraal wat een stuk sneller daalt bij een hoge ds xD
Dus ja lastige situatie denk ik.
Ben iig al blij dat het in de crewwereld erkend word en dat de manager/sheet punten er al op worden aangepast. Wat het probleem natuurlijk niet helemaal weg neemt want niemand zit zo meer echt te wachten op een hoge doelstelling. -
Ik ben het inderdaad met je eens dat 433 niet heel sterk meer is, maar osm moet natuurlijk altijd een middenweg zoeken, wat in dit spel wel heel lastig is denk ik.
Mocht het niet veranderen, dan kan je ook naar oplossingen zoeken en de 4231 aanvallend uitproberen, geen idee of het werkt, maar is het proberen waard!
Maar hoop dat osm er wat aan kan doen en dat 433 weer wat sterker wordt!!!
-
En zo blijf je aan de gang want als ik me niet vergis heeft men in het verleden 433 zwakker gemaakt omdat deze veel te sterk was
En nou komt er weer iemand die 433 te min vind en een andere tactiek te sterk, echt belachelijk
Ikzelf zet tegen 451/4231 speciaal een 433 opstelling om niet te verliezen dus het is puur persoonlijk dat jij daar slechte resultaten mee boekt -
Je mag in dit topic verder praten, hiervoor hoef je geen apart topic aan te maken.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/17249/tactiek-discussie