Tactiek instellen met OSM app
-
Dit is een goed idee!
-
Ook ik herken dit en als dit toegevoegd kan worden, zou dat top zijn.
Ik ben voor dit idee
-
Ik speel nooit via de app, maar ik kan me wel voorstellen dat zo'n + en - het wel iets makkelijker maakt om de tactiek juist in te stellen op het percentage dat je wilt hebben. Van mij mag dit dus ook toegevoegd worden.
-
Zelfde geldt eigenlijk voor het bieden op een speler, is ook altijd zo'n geschuif
-
Eigenlijk komt het erop neer dat alle schuifbalkjes vervangen moeten worden door een -/+ optie of invuloptie. Ook idd met biedingen verspringt de boel makkelijk, zodra de vinger er van af is.
-
Ik denk dat het makkelijkst is als beide opties er zijn. Wanneer je bijvoorbeeld je tactiek wilt veranderen van 72% naar 70% kan je dat heel snel met het - doen dan. Maar staat er eentje op 10% en je wilt het veranderen naar 75% dan is een invuloptie weer sneller.
-
@FC-Eddie_NL Dat ben ik zeker met jou eens. Zouden dit kunnen voorstellen
-
Ben blij dat nog meer mensen dit probleem ervaren. Hoop ook echt dat ze het veranderen! Doe jullie best mods..
-
Ben er mee eens. Maar op mijn deskptop op Mozilla kan ik al 3 weken helemaal niet meer bij het taktiek scherm komen >.<
-
Deze aanpassing staat op de agenda, maar heeft helaas geen prioriteit om nu aangepast te worden. Gaat dus nog wel even duren ben ik bang. Er zal dan waarschijnlijk een +/- systeem naast de schuifbalkjes geïmplementeerd gaan worden.