Voetbalshirts
-
Waar kan je goedkoop voetbalshirts bestellen? Nep uiteraard.
Eerst had aliexpress ze, maar nu niet meer. -
geen voetbalshirts, dit is de markt als je er nog 1 hebt hangen in de kast.
-
Hier ong. € 15 per stuk en zou goeie 1:1 kwaliteit zijn.
Zelf wel nog nooit iets op besteld, dus ik kan je zelf niks aanbevelen, maar ziet er over het algemeen een degelijke site uit en al verschillende goeie recensies van gelezen. -
Nep kleding..altijd -1
Heb nog hele kasten vol liggen, draag ze verder al jaren niet muv trainingen vd voetbal.
Favorieten blijven wel : het Kappa tijdperk met shirts van : Spurs, As Roma, Italie.
Palermo thuis
Celtic Thuis
Juve thuis (Nike tijdperk)
Liverpool thuis
Aston Villa thuis
West Ham uit
Argentinie thuis -
Niemand spullen van ID& t en of Aussies of Cavello?
heb mooie Ac Milan shirt en long sleeve Fiorentina
-
@l-r-van-kessel_nl said in Voetbalshirts:
Nep kleding..altijd -1
Heb nog hele kasten vol liggen, draag ze verder al jaren niet muv trainingen vd voetbal.
Favorieten blijven wel : het Kappa tijdperk met shirts van : Spurs, As Roma, Italie.
Palermo thuis
Celtic Thuis
Juve thuis (Nike tijdperk)
Liverpool thuis
Aston Villa thuis
West Ham uit
Argentinie thuisNep is idd een hele dikke min. Vanwaar al die verschillende clubs eigenlijk?
Ik vind die shirts van PSG wel het mooiste. Die hele kledinglijn spreekt me aan. Collabo's met Jordan zijn sws dik
-
Door de jaren heen altijd gewoon wat gekocht wat ik wel leuk vond.
- tussen 2002-2008 had ik er ook wel een hele hoop nodig ivm voetbal toen (trainingen).
Verder geen betekenis achter de clubs los van Spurs & Ajax shirts..
-
@l-r-van-kessel_nl said in Voetbalshirts:
Door de jaren heen altijd gewoon wat gekocht wat ik wel leuk vond.
- tussen 2002-2008 had ik er ook wel een hele hoop nodig ivm voetbal toen (trainingen).
Verder geen betekenis achter de clubs los van Spurs & Ajax shirts..
Lol, kon je gewoon in allerlei shirts komen trainen?
Ah ik dacht miss heb je gwn shirts gekocht waar je een wedstrijd van had bezocht ofzo. Vind persoonlijk shirts van bv Celtic vrij lelijk.
-
ik zelf heb Ajax shirt. Ac MIlan, Lech Poznan, Fiorentina.
-
Ja alles wat goed geregeld, echter je trainingskleding moest je wel zelf voorzien en wassen..
Genoeg buitenlandse wedstrijden bezocht, echter alleen het shirt van spurs ter plaatse gekocht.
-
@l-r-van-kessel_nl
Nja zelf wassen lijkt me niet zo vreemd, vond het alleen apart dat je blijkbaar in alle shirts kon trainen hahaha -
@bringdaruckus_nl said in Voetbalshirts:
@l-r-van-kessel_nl
Nja zelf wassen lijkt me niet zo vreemd, vond het alleen apart dat je blijkbaar in alle shirts kon trainen hahahaKonden wij ook vroeger, maar dan spreek ik wel van bij de jeugd van een amateurploeg haha
-
Hier wordt iedereen verplicht om over te stappen naar het adidas trainingstenue, eerst was het Nike. Kinderen zijn meestal nog in groei dus moet sws gewisseld worden. Vind het wel jammer, vond de hele kledinglijn met Nike er beter uitzien, nike > adidas over het algemeen.
-
Er is weer hoop nieuws in voetbalshirtjes land.
Ajax heeft het oude logo terug op het thuistenue en presenteert zojuist het 3e shirt met een ode aan Bob Marley(Terwijl dit niks met Ajax te maken heeft, Ajax heeft jaren terug na een oefenwedstrijd bij Southampton 'Three Little Birds' gekaapt.
Overigens is het marketing technisch wel super sterk voor de mondiale verkoop van het shirt.Puma daarintegen heeft de plank wel finaal misgeslagen met 3e shirts.
Er is een 'unieke' lijn volgens Puma uitgebracht die niet zo uniek is.
Het 3e shirt van PSV is namelijk identiek aan het keeperstenue van Man City.
Daarbij is op de lijn 3e shirts van Puma het logo komen te vervallen en stata de clubnaam voluit op de borst geschreven.
AC Milan, Man City zullen zich nog wel eens achter de oren krabben met Puma als sponsor. Vooral het heilige shirt van AC Milan word zo gedegradeerd tot een 'imitatie'shirt uit Turkije in de jaren 90.Welk shirt vinden jullie dit jaar echt geweldig en wie heeft de plank volledig misgeslagen?/
Inter heeft naar mijn mening wel iets gewaagds geprobeerd.
-
@l-r-van-kessel_nl Het was de oefenwedstrijd tegen Cardiff en sindsdien heeft Ajax toch wel iets met Bob Marley
Maar wat een prachtige shirtjes zijn het geworden en het zegt ook wel genoeg als er ook feyenoord fans zijn die dat shirt, dan wel stiekem, besteld hebben haha -
@afca6706_nl Een Feyenoorder koopt dat vod niet.