Darten
-
Dit wordt mijn eerste keer. Jij hebt er al meer ervaring mee, @EstorilAzi_NL?
-
Niet veel, 2x eerder meegedaan ofzo. Maakt het wel weer leuker om toernooien te volgen. Maar ik volg sws elk tv toernooi op de voet.
-
Ik probeer ook alle TV-toernooien te volgen, @EstorilAzi_NL.
Stiekem kijk ik toch wel uit naar de wedstrijd tussen Mighty Mike en Paul Nicholson. Ben vooral benieuwd of Paul Nicholson nog steeds de bravoure van jaren geleden heeft.
-
Leuk dat hij er weer eens bij is idd. Moet wel die badboy gaan spelen zoals vroeger
Eerste ronde zitten er al veel leuke potjes tussen op papier.
Cullen - Klaasen
Cross - Noppert
Price - K. Anderson
Lewis - ChisnallOm maar even wat te noemen... Maar wel zonde dat een aantal grote namen er niet bij zijn (o.a. Anderson en RvB).
-
Je pikt er zeker enkele juweeltjes uit, @EstorilAzi_NL.
Zojuist heb ik nog eens naar de bracket gekeken. Indien Adrian Lewis het voor elkaar krijgt om Dave Chisnall te verslaan, dan zie ik hem meteen ver komen. Een halve finale om zelfs een finale ligt in het verschiet dan.
-
De eerste ronde kent al de nodige verrassingen, zoals de uitschakeling van Gurney en Suljovic.
-
Heb jij toevallig nog een goede stream? Ik keek voorheen voor 3,99 op rtlxl als er veel darten op kwam in een maand. Maar nu is dit 8,99 geworden+videoland. Daar doe ik niks mee...
-
Als je iemand kent met een tv-abonnement (bijvoorbeeld je ouders) kun je vragen of je via hun abonnement online kan kijken. Veel providers bieden dit aan (in ieder geval Ziggo, T-Mobile en Xs4all naar mijn weten). Dat zit dan gratis inbegrepen bij het abonnement.
-
Helaas niet. Ben volledig afhankelijk van de zendtijd van RTL7, @EstorilAzi_NL.
-
Thanks voor de tip. Volgens mij ken ik niemand met dat pakket.
-
Een open toernooi is dit geworden. Van Gerwens uitschakeling weer totaal onverwachts.
Cross dik favoriet nu. Hoop voor de Duitsers dat Hopp nog een rondje doorkomt. Moet nog een keer een Duitser echt doorbreken en dan breken ze daar de tent nog verder af in Duitsland.
-
Het mag zeker een toernooi van de verrassingen genoemd worden.
In de eerste rondes imponeerde Cross niet. Desondanks gaf ik hem puur op ervaring in TV-toernooien een goede kans om van Cullen te winnen. Het verspelen van een 6-1 voorsprong is veelzeggend. Voor Cross is er zeker werk aan de winkel om in orde te zijn op het WK.
Voor het overige valt er geen zinnig woord te zeggen over wie dit EK gaat winnen. Wade en Whitlock hebben meer dan voldoende ervaring met het spelen van belangrijke wedstrijden en het winnen van TV-toernooien. Uiteraard is het wel zaak voor Wade om eerst Price aan de kant te schuiven, die tegen Chisnall goed speelde. Al met al tip ik toch Whitlock voor de eindoverwinning.
-
Mijn eerste ervaring met de bracket is er eentje om snel te vergeten.
-
@estorilazi_nl said in Darten:
Thanks voor de tip. Volgens mij ken ik niemand met dat pakket.
Had het verkeerd begrepen denk ik, want je bedoelde dat het niet op een open kanaal wordt uitgezonden, ofniet? Als het niet gewoon op RTL7 kwam (wat ik dacht), dan had je er sowieso niks aan.
-
Nop, de middaguitzendingen niet.
-
Laatste geeindigd?
Wel een leuk toernooi met die verrassingen. Het moet niet ieder toernooi zo zijn, maar voor een keer was het wel leuk. Veel spannende wedstrijden gezien omdat het open lag. Iedereen was nerveus.
-
Het kan zeker niet kwaad dat andere spelers eens om de prijs strijden, @EstorilAzi_NL.
Over de bracket gesproken, de laatste plaats is mij bespaard gebleven. Een klassering bij de eerste 500 zat er echter niet in. Hoe is het jou vergaan?
-
Nieuwe ronde met nieuwe kansen: de bracket voor de World Series Finals of Darts is online.
-
Ik ben m zoals gewoonlijk weer eens vergeten in te vullen. Maar zal dit voor de WSF wel doen.
Sowieso zal ik weer een OSM Scorito Dartpoule organiseren met het WK
Stiekem hoop ik dat Scorito de weektoernooien binnenkort ook gaat organiseren.
-
Heb maar meteen ingevuld. Wat is jouw naam?