Darten
-
@oioihillegom_nl FDB
-
Overigens in januari begint het BDO world chapionship weer.
6 januari mag Danny Noppert (FDB) aantreden tegen Joe Chaney uit Amerika (dit is voor mij een onbekende naam) -
-
-
amerika is ook denk meer van de soft tips,
net als België en Polen.
dat er een paar zijn over gestapt naar de echte pijlen.
maar deze moet noppert gewoon winnen.
-
@oioihillegom_nl Klopt Friese Darts Bond
En Danny is een echt talent en blijft gewoon zichzelf welk niveau hij ook gooit, lekker die nuchterheid.
Ik geniet altijd van zijn spelletje die vind ik beter dan die arrogante kwal van een Rick Hofstra -
Rick Hofstra, wat een lachertje is dat geworden.
-
@estorilazi_nl Dat was het altijd al, klein vies zielig mannetje zelfs hier in friesland kotsen we die gast uit, op de fdb toernooitjes denkt hij ook dat hij Jezus hemzelf is en moet je hem horen als hij eruit vliegt, dan wil ik hem graag even gebruiken als dartbord
-
@peter-osm-master_nl
van dat soort gasten kom je wel altijd ergens tegen, hebben wij ook hier bij de dbbr.vaak begint het al bij gasten die 1e en ere divisie gooien en die de regionale toernooitjes afstruinen.
-
@oioihillegom_nl Dat heb je hier ook inderdaad al blijf ik toch altijd mijzelf welke divisie ik ook speel, lang leve de lol en daarom doen we dit domme spelletje ook elke week weer haha, maar goed je hebt ze ertussen inderdaad, maar dat soort gasten laat ik links liggen die hebben ook alleen aandacht van hun eigen klootjes volk
-
Eerste ronde van het WK was normaal altijd beetje afwachten en zenuwachtig, nu zie je veel 100+ (of er tegenaan) gemiddeldes, terwijl dat normaal in de eerste ronde vrij weinig voorkwam. Vind dat er wel redelijk veel geplaatste spelers al uit zijn gevlogen.
-
Genoten van Lim vs Webster :')
-
Lim is gewoon een fenomeen de eerste 9 darter ooit op een wk in 1990, en op deze respectabele leeftijd ook nog een wedstrijd winnen op dit niveau is gewoon geweldig om naar te kijken
-
Mensen doen alsof zijn leeftijd een nadeel is maar volgens mij maakt het voor darten echt niks uit hoe oud je bent, zolang je fysiek nog in staat bent om pijltjes te gooien is het hetzelfde
-
@suiz-luárez_nl said in Darten:
Mensen doen alsof zijn leeftijd een nadeel is maar volgens mij maakt het voor darten echt niks uit hoe oud je bent, zolang je fysiek nog in staat bent om pijltjes te gooien is het hetzelfde
dit klopt denk ik ook wel, en hoe gek je je laat maken door anderen.
deels zit het ook tussen je oren, dit door anderen je uit je ritme te halen.
gisteren genoten van die Belg tegen Gurney
-
Wel zien we dit seizoen meer blessures dan normaal.
-
nu darts kijken.
blessures worden er altijd uitgelicht aan het eind van het seizoen, maar dit is een belangrijk begin toernooi.
ik heb zelf ook tijdens competitie lopen gooien met tennis elleboog en heb dit de tegenstander nooit laten blijken.
hou niet zo van dat in dekken,is een moment opname dat darten dus blessure of niet, je moet niet mekkeren maar gooien.
-
De trend van dit jaar zet zich gewoon weer door. Lewis, Chisnall, Wade. Exit.
We kunnen dus nog even blijven doorgaan met discussiëren over de laatste PL tickets.
Lewis na dit WK al minimaal op plek 20. Die komt er toch echt niet in zou je denken.
-
Van Gerwen heeft weer rode loper naar finale, komt in de halve finale Barney waarschijnlijk nog tegen, maar daar wint ie ook bijna altijd van, finale tegen Anderson/Taylor kan wel lastig worden
-
Barney een rondje eerder in de KF. Halve finale mannen als Gurney of Cross. Outsiders voor die plek zijn Suljovic of Smith. Moet te doen zijn voor onze sloopkogel.