Same Vision : Café The Golden Vision
-
@Pondboy_NL @peter-osm-master_NL
Karmeliet, +1. Altijd. -
@Marcelientje_NL Je bent zot ja.
-
@Sam-08_NL Zeker.
-
-
Tijdens het darten staat Hazel achter de tap
-
Het WK darten komt er ook weer in, zin in !!!
-
en iedereen tevreden tot nu toe over de crewcompetitie? ik ben nieuw hier, dus ik weet helemaal niet wie goed bezig is of wie slecht...voor mezelf kan ik niet klagen, maar we zijn nog maar halfweg...persoonlijk ben ik onder de indruk van telstar... die heeft al een mooi team bij elkaar gescout / gekocht. iedereen nog veel geluk in de terugronde...behalve tegen mij uiteraard groetjes uit België...
-
Jij gaat ook erg goed Peter! Sommigen zijn nog wat zoekend naar een juiste tactiek kuch dus de voorsprong die je opbouwt in de crewcompetitie, maar ook met het verfijnen van je tactiek, is enkel positief voor je Wellicht kan je de krachten eens meten in de Crew Cup?
-
gaan we zeker proberen he die crew cup...hopelijk speel je mee...
ondertussen wel al nr 2, de kampioen is normaal gezien gekend en te sterk dit spel
proficiat ! -
@Dennis-van-Nistelrooij_NL Dart fan?
-
-
@Icarus90_NL Late reactie, maar idd dart fan
-
Dag heren,
Ik ben nieuw hier dus meteen een rondje van mij ;-).
.En voor diegene die Jupiler kamelenzeik vindt een glaasje échte kamelenzeik:
.Santé!
-
-
-
Bucket Boys zetten keukenoplichters te kakken
-
Hallo allemaal, ik ben terug van weggeweest. Sommigen van jullie zullen mij nog herkennen, maar de meesten niet. Mijn naam is Pascal en heb een geschiedenis met deze clan (oprichter van originele clan Anglarna SC). Ben inmiddels 30 jaar en in maar komt daar nog een jaartje bij.
Sinds deze week weer begonnen met osm en hoop een gezellige tijd met jullie te hebben. Kan nog een hoop van jullie leren nu osm 3.0 uit is haha.
Cheers!
-
@Lund-IFK_NL OSM is de moeite niet meer waard.
-
@Lund-IFK_NL Lift jij nog steeds?
-
@Furrax_NL Ben net aan m'n eerste seizoen begonnen. Ben benieuwd. Jij gestopt?