FIFA 18
-
@l-r-van-kessel_nl Wel nep dat die transfershit niet in de 360 versie zit..
-
@tomruitenbeek_nl Dus?
-
@z-man_nl Dus, heb ik zelf ook wel een redelijk team nodig. Kan met United toch ook voorgeven op Zlatan met Martial en Mkhitaryan?
-
Bilbao's verdediging is niet zo goed. En ben zelf ook geen wonderkind op FIFA.
-
@z-man_nl said in FIFA 18:
Maar ja, Benat kan ontiegelijk goed van afstand schieten
Qua stats valt dat nog best mee, toch? Al heb je soms van die Hidden Gems. Mijn hidden gem was altijd Holebas en ik zorgde ook altijd dat ik Perisic in mn squad kwijt kon. Met name zijn IF's waren echt verschrikkelijk goed.
-
@tomruitenbeek_nl said in FIFA 18:
@z-man_nl said in FIFA 18:
Maar ja, Benat kan ontiegelijk goed van afstand schieten
Qua stats valt dat nog best mee, toch? Al heb je soms van die Hidden Gems. Mijn hidden gem was altijd Holebas en ik zorgde ook altijd dat ik Perisic in mn squad kwijt kon. Met name zijn IF's waren echt verschrikkelijk goed.
Vooral deze, waar ik hem met FIFA UT WC leerde kennen http://www.futhead.com/14/players/15057/jose-holebas/
Daar had ik ook echt een ziek team, geweldige game mode vond ik dat. Dit jaar hopelijk een return daarvan. Mét Klose? -
Dat moeten ze echt weer eens doen ja, was een hele fijne, welkome toevoeging.
-
Iemand die ook Squad building challenges doet? Soms kom ik er niet uit en zoek dan een voorbeeld op, als ik die selectie namaak komt het voorbeeld op teamgeest 100 uit en ik maximaal tot 99 terwijl ik 100 moet hebben. Waar kan dat aan liggen?
En als je the journey speelt, krijg je daar ook beloningen in de vorm van pakketten voor ultimate team?
-
Nee geen packs, wel een IF Hunter kaart die je kunt gebruiken voor SBC's.
Wat betreft de chemistry, dat kan liggen aan de "loyalty" van een kaart, 1 chemistrypuntje die je erbij krijgt als je 10 wedstrijden speelt met een speler in je club. Spelers gekocht speciaal voor een SBC hebben dat dus nog niet.