Tussenstanden CrewCup
-
Van mij mag JL wel naar de EL hoor, maar in de reglementen staat toch dat 'de promotieplek verschuift naar de crew die onder de talentencrew is ge毛indigd'?
-
@timeenennaam_nl @Keejos_NL Idd waar. Niet meer dan normaal dat dan Oikos Nomos promoveert.(indien Silver niet promoveert natuurlijk)
Sorry @Furrax_NL
-
@killing-spread_nl said in Tussenstanden CrewCup:
@timeenennaam_nl @Keejos_NL Idd waar. Niet meer dan normaal dat dan Oikos Nomos promoveert.(indien Silver niet promoveert natuurlijk)
Sorry @Furrax_NL
The lucky bastards silver glory niks in de weg gelegd ...
Maar reglement is reglement. We will be back (someday) -
@killing-spread_nl We komen terug!
-
@killing-spread_nl
Misschien dat er nieuwe regels zijn hoor, I don't know. Maar zou vreemd zijn om van sheetpunten uit te gaan in tweede verschillende competities (in Ere A zat bijvoorbeeld een cpu-team). -
@timeenennaam_nl said in Tussenstanden CrewCup:
Van mij mag JL wel naar de EL hoor, maar in de reglementen staat toch dat 'de promotieplek verschuift naar de crew die onder de talentencrew is ge毛indigd'?
Intern overleg gehad en sluit me aan mij hetgeen hier gesteld wordt.
Effect van de 'comp-speler' in EreA is niet te meten en we zullen de crew die als 2e is ge毛indigd in Eredivisie B (SVON) promoveren indien er niks gewijzigd wordt. -
De standen na speelronde 42! De bekerwinnaars zijn bekend! Van harte @Renkie_NL (CL) en @MartijnFC_NL (EL)!
-
De eindstanden van CrewCup 63! Allemaal bedankt voor het meespelen, het was weer zinderend spannend op sommige velden! Natuurlijk Imperium van harte met een volslagen dominerende Champions League, petje af! Ook AoS de felicitaties om weer in te stromen bij de CL!
Vergeet je niet in te schrijven voor de optionele tusseneditie CrewCup Summer, inschrijvingen kunnen hier!
We zullen op MAANDAG 10 SEPTEMBER 2018 verder gaan met het vervolg van de reguliere CrewCups, oftewel CrewCup64! Inschrijftopic daarvoor volgt ook spoedig.
-
Crew Cup Summer
De tussenstanden na 4 speelrondes!Competitie 1
Competitie 2
Competitie 3:
-
De tussenstanden na speelronde 5!
Competitie 1
Competitie 2
Competitie 3:
-
De tussenstanden na 6 speelrondes!
Competitie 1
Competitie 2
Competitie 3:
-
De tussenstanden na 8 speelrondes!
Competitie 1
Competitie 2
Competitie 3:
-
@appiel_nl Thanks. Was namelijk per seizoen aan het zoeken maar ze staan er niet allemaal. Hopelijk hier wel.
-
De tussenstanden na 13 speelrondes!
Competitie 1
Competitie 2
Competitie 3:
-
De tussenstanden na 16 speelrondes!
Competitie 1
Competitie 2
Competitie 3: