Tussenstanden CrewCup
-
De tussenstanden na speelronde 5!
Competitie 1
Competitie 2
Competitie 3:
-
De tussenstanden na 6 speelrondes!
Competitie 1
Competitie 2
Competitie 3:
-
De tussenstanden na 8 speelrondes!
Competitie 1
Competitie 2
Competitie 3:
-
@appiel_nl Thanks. Was namelijk per seizoen aan het zoeken maar ze staan er niet allemaal. Hopelijk hier wel.
-
De tussenstanden na 13 speelrondes!
Competitie 1
Competitie 2
Competitie 3:
-
De tussenstanden na 16 speelrondes!
Competitie 1
Competitie 2
Competitie 3:
-
De tussenstanden na 21 speelrondes!
Met nog 1 speelronde te gaan, is de strijd om het kampioenschap in nog geen enkele competitie beslist. Alhoewel het in theorie nog mis kan gaan, lijkt Kanarifuglene deze CC Summer-editie te gaan winnen!
Competitie 1
Competitie 2
Competitie 3:
-
@Keejos_NL Wil je morgen na het seizoen nog wel even via GB checken wie er vriendschappelijk hebben gespeeld? Persoonlijk boeit me dat weinig, ik heb het zelf ook niet gemeld als het tegen mij gebeurde. Maar ik werd er op geattendeerd dat één team een wel erg veel hogere teamwaarde heeft dan de andere teams die ook 'gewoon' elke dag getraind hebben.
Alvast bedankt. Ook voor de organisatie die , zoals we van je gewend zijn, weer erg goed was!
-
@rawstyler_nl-0 Thanks! Vooral @Silvester-J_NL bedankt voor het waarnemen van de honneurs!
De lijst met oefenwedstrijden heb ik opgevraagd! Komt goed. -
@rawstyler_nl-0
Dit is inmiddels gebeurd. Alle straffen zijn bijgewerkt in het daarvoor bestemde topic. -
Hieronder staan de eindstanden van de CC Summer!
Felicitaties gaan uit naar @medard-sonneville_NL @AppieL_NL @Alfonzso_NL192 voor het winnen van de titel in hun competitie en naar Kanarifuglene voor het winnen van deze CC Summer-editie!
Competitie 1
Competitie 2
Competitie 3:
Over 12 dagen zal de reguliere Crew Cup weer worden hervat. Vergeet daarom niet om je crew op tijd in te schrijven voor het 64e Crew Cup-seizoen!
-
Thanx! Iedereen bedankt voor een mooi seizoen.
En @Silvester-J_NL bedankt voor het bijhouden van de straffen en sheets! -
Succes allemaal in de nieuwe Crew Cup.
-
@keejos_nl blijkbaar promoveert iedereen, maar toch willen we de beste Zijn!!
-
Ach ja, moeilijke uitdaging