Tussenstanden CrewCup
-
OPGELET: DE STARTDATUM VOOR CC68 IS GEWIJZIGD NAAR 29 APRIL 2019.
De tussenstanden na speelronde 25!
-
De tussenstanden na speelronde 26
-
De tussenstanden na speelronde 27
-
De tussenstanden na speelronde 28
-
De tussenstanden na speelronde 29!
Succes allemaal op de laatste speeldag. In sommige divisies is de beslissing al gevallen, maar in anderen moet men strijden tot de laatste speeldag!
-
De eindstanden na speelronde 30!
Ik wil iedereen bedanken voor de deelname aan CC67. Proficiat aan alle crews die promoveren naar een hogere divisie. Ook wil ik iedereen succes wensen in de volgende CC.
-
@wooper_nl
Top Wooper, voor het bijhouden van de standen. Bedankt ! -
tnx wooper en congratz aan CCC
-
@renkie_nl Geen probleem Renkie. Proficiat met jullie zoveelste overwinning
-
Thanks Wooper voor de standen. Erg fijn, deze regelmaat.
Een vreemde editie van de CC, mede doordat alle TW's zo dicht bij elkaar lagen. Dat in combinatie met de nieuwe opzet, maakte het wat onwennig. Maar blij dat wij aan het langste eind hebben getrokken. Lag redelijk dicht bij elkaar.
-
Thanks for alle updates wooper en proficiat aan Cosa Nostra .
-
Gefeliciteerd Imperium! @Renkie_NL @ola-schatkistje_NL @Mark_van_V_NL @Santheman11_NL
-
Gefeliciteerd Imperium , goed seizoen gespeeld. Jullie waren net iets te sterk voor ons dit seizoen (helaas ).
Nieuwe opzet is op zich prima, alleen de competitie was wat mij betreft geen succes. Ben benieuwd hoe het volgend seizoen in (hoogstwaarschijnlijk) België zal gaan.
-
Bedankt Wooper voor het bijhouden en proficiat nog Imperium!
Vond het niet echt geslaagd, de nieuwe opzet. Vooral de competitie, wat RisingStar ook zegt. Vind wel dat er noemenswaardige verschillen in de start TW's moeten liggen op het begin. Snap dat dat vrij lastig is met 16 teams..twijfel nu een beetje of we hier wel goed aan hebben gedaan. Maar Belgie is zeker al een vooruitgang, gaan het zien volgende CC. -
Competities met 16 ploegen, waar de tw verschillen groot zijn, zijn jammer genoeg zeldzaam of moeilijk te vinden. Daarom, na CC68 zijn we genijgd om de europese kampioenschappen competitie te nemen voor CC69.
We hebben ons uiterste best gedaan om een verdeling te maken met België. Alleen was dit toch niet makkelijk omdat er maar 2 ploegen zijn met een ds4 ipv 3 ploegen met een ds4.
Dat "Algerije" geen aantrekkelijke competitie is, dat geef ik toe. Maar toen hadden we te weinig tijd om van 0 opnieuw te beginnen door die update.
Wij doen altijd ons uiterste best om de CC zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Daarom hebben wij ook voor het eerst jullie laten kiezen om de crews er meer in te betrekken. Ik ga ook nogmaals een voorstel doen om speciale competities te maken waar de doelstellingen eerlijk verdeeld zijn in 4 groepen.
-
@wooper_nl Rusland heeft precies hetzelfde probleem als België.
De enige competitie met 16 teams waarin de teams een relatief hoge TW hebben is China. -
De tussenstanden na speelronde 1
-
De tussenstanden na speelronde 3
-
De tussenstanden na speelronde 4
-
De tussenstanden na speelronde 5