Politiek
-
@gepke3_nl Tuurlijk, als jij steeds tegen ze zegt dat het een stom idee is denken ze wel twee keer na
-
Ik zou zelf trouwens ook niet zomaar tegen iedereen rondbazuinen dat ik een Nexit of een Brexit een goed idee vind.
Tuurlijk, als je de tijd en zin hebt in een rustige politieke discussie met iemand kan dat wel, maar het is zo'n onderwerp waarbij tegenstanders de media (en de experts die daar worden uitgenodigd) aan hun zijde hebben, en zich daardoor het recht toekennen om te claimen dat andersdenkenden ongelofelijke idioten zijn terwijl je
zelf dan alles uit de kast mag gaan halen qua argumentatie.Met Trump als onderwerp heb ik hetzelfde gevoel. Met klimaat een beetje, al heb ik het idee dat de nuance daar terrein aan het winnen is.
-
@timeenennaam_nl said in Politiek:
Nummer 3 van de VVD provincie Utrecht: Vincent Janssen.
Hij was altijd al aardig met rechts, dus denk dat dit een goede carrièrestap is.Kom voor waterschappen stemwijzer uit op SGP (71%), 50+ (70%), Christenunie (66%) en VVD (64%) uit. Ga ook gewoon SGP stemmen, want zie Waterschappen eigenlijk los van landelijke politiek.
Jij wilt ons landschap verkrachten begrijp ik hieruit?
-
@gepke3_nl said in Politiek:
Ik heb nog geen Brit ontmoet die pro brexit is en ik ken er aardig wat van uit me werk en oude studente vrienden (die zijn wel grotendeels Schots).
Je kent aardig wat Britten maar die zijn wel grotendeels Schots puik verhaal hoor
-
naja, britten kunnen schots zijn. Maar de schotten waren zwaar pro-remain dus dat is geen verrassing. Is hetzelfde als dat een inwoner van blaricum zegt veel vvd'ers te kennen
-
Me oude studie vrienden komen over het algemeen uit Schotland en dat zijn ook gewoon Britten. Mens die ik van uit me werk tegen kom kommen uit Engeland.
-
Nouja ik zal me niet als expert profileren maar ik ben zo'n 6-7 weken per jaar in UK en spreek dagelijks met Engelsen (werk). Wat ik merk is dat ondernemers en inkopers vaak pro remain zijn maar als je gewoon in een gemiddelde pub zit (niet Londen) dan is het grootste deel toch echt voor exit.
-
@scheeftand_nl
Inderdaad -
20 MAART PVV
-
Ik heb geen stempas gekregen, dus kan een apolitieke OSM'er voor mij op de SP stemmen? Kies zelf maar wat leuks voor de Waterschappen.
-
@scheeftand_nl Precies de argumentatie die je zo vaak van PVV aanhangers tegenkomt...
Waarom dan? -
Ik heb ook geen stempas gekregen, vul voor mij maar een FvD'tje in.
-
@bjorn2321_nl said in Politiek:
@scheeftand_nl Precies de argumentatie die je zo vaak van PVV aanhangers tegenkomt...
Waarom dan??
-
Voor iedereen die wel een stempas heeft ontvangen, inmiddels eruit op wie de stem gedaan gaat worden?
Laten we stellen dat een verstandig mens op FvD stemt en degene met een korte termijn disney visie op GL,SP,PvdA en al het andere die kant op..
Mijn stem gaat uit naar Annabel overigens.
https://forumvoordemocratie.nl/actueel/fvd-presenteert-kandidatenlijst-eerste-kamer-2019
-
Waarom is FVD de verstandige keus?
-
is het niet
-
PVV'ers vinden niks een goede keus @Scheeftand_NL
-
@l-r-van-kessel_nl Vind dat echt maar een raar wijf. Roept dat ze een hekel heeft aan Amsterdam en opeens wil ze hier politiekje spelen. Opdonderen.
-
SP en de Partij voor de Diertjes gestemd
-
@dominicm_nl said in Politiek:
SP en de Partij voor de Diertjes gestemd
Hoe dan? op 2 partijen stemmen?