Politiek
-
Er zijn nog een paar staate waar de uitslag pas morgen bekendt wordt dus dan weet je pas of die er niet meer fout heeft.
-
@gepke3_NL
Vandaare gebruikt ik ook het woordt 'lijkt' -
Denk dat ik alleen Arizona fout zal hebben, misschien ook nog Pennsylvania. Dan zit ik alsnog op 48/50, maar toch de verkeerde winnaar, omdat Biden nog een kiesman heeft opgepikt in Nebraska.
Afwachten op welke manier(en) Trump gaat proberen om toch nog te winnen.
-
Mmm Biden voor. Is het niet gewoon handiger als ze dezelfde president weer verkiezen?
-
@SIRclitjeslikker_NL
Zeker daarom kies Nederland al 10 jaar steeds de zelfde -
lol die ongelovige bejaarde pedofiel gaat winnen lijkt.
-
@gepke3_NL Mmmm maar die schaft ons referendum af en maakt ons geld over naar Zuid-Europa, dat vind ik dan weer minder handig.
-
@DominicM_NL said in Politiek:
Afwachten op welke manier(en) Trump gaat proberen om toch nog te winnen.
Trump pakt Nevada
-
Biden wordt de nieuwe president, al denk ik niet dat Trump zich daar bij neerlegt..
-
Nee, beide kandidaten claimen nu de overwinning, laten we de uitslag nog maar even afwachten.
-
@SIRclitjeslikker_NL volgens mij is de uitslag allang duidelijk. Trump heeft gewoon dik verloren
-
6 januari weten we het!
-
waarom 6 januari?
-
@DominicM_NL ''6 januari - Het Congres komt samen om de stemmen van het kiescollege te tellen en de nieuwe president officieel aan te wijzen.''
Al is het met Biden natuurlijk ook spannend of hij niet neervalt tussen 6 januari en de inauguratie op 20 januari
-
Dat gelt ook voor trump die zie ik ook wel een op de andere dag bezwijken aan ze hart ofzo.
-
Even iets over de NL politiek.
Deze soap gaat ook leuk door https://nos.nl/artikel/2358295-uittocht-uit-fvd-zet-door-senatoren-en-statenleden-verlaten-partij -
@maricja_nl Echt ontzettend jammer, had graag gezien dat hij een brede volkspartij op kon zetten. Leek na de provinciale statenverkiezingen ook het geval te zijn, maar helaas is het sinds corona snel bergafwaarts gegaan met de beste man.
Ik houd in ieder geval mijn telefoon in de gaten, misschien is er voor mij ook nog wel plek op de kieslijst.
-
@sirclitjeslikker_nl totdat HP/De Tijd erachter komt dat jij hier sirclitjeslikker heet
-
@dominicm_nl Haha, ze kunnen in ieder geval niet over me zeggen dat ik vrouwonvriendelijk ben dan
-
@sirclitjeslikker_nl naam om trots op te zijn, laat je niet gek maken