OFM: Het Nederlands en Belgisch Elftal
-
Als we geen vertegenwoordiger hebben wil ik dit wel doen.
-
@wooper_NL Geen idee, volgens mij kan dat bij de inschrijving van een nieuw toernooi worden doorgegeven.
Het volgende landentoernooi (als je geen oefenbattles wil spelen) is pas over een aantal maanden. De poulefase van het WK is nog niet voorbij. Ergens in april/mei is het EK volgens mij.
-
Hallo!
Ik vrees dat de EK dit jaar niet zal gebeuren. Laatste keer (2 jaar geleden) begon dat rond Januari.
Volgende WNT begint inderdaad rond augustus.
België heeft nog steeds een aantal vertegenwoordiegers, al is de selectie wat verzwakt, dus iedere hulp is zeer welkom! Daar kunnen wij meer over praten in privé, voor de geïnteresseerden
-
Zou leuk zijn als België op de grote toernooien er bij is!
-
@Christiano-Mengelaldo_NL said in OFM: Het Nederlands en Belgisch Elftal:
Zou leuk zijn als België op de grote toernooien er bij is!
Daar gaan we werk van maken.
-
Kleine update
We zijn druk bezig met het samenstellen van een nieuw nationaal Belgisch team.
Op 3 februari zullen we 2 competities starten met 10 spelers. De beste 5 spelers van elke competitie maken kans om deel te nemen aan Europese Kampioenschappen en wereldkampioenschappen voor België.
Er zijn natuurlijk enkele voorwaarden:
- je moet in het bezit zijn van een world account
- whatsapp of line is een vereiste
- meertalig zijn (Nederlands, Frans of Engels)
- al de nodige ervaring hebben met battles
Spelers kunnen zich aanmelden bij @Restimat en bij mij.
-
Opstelling voor de battle tegen Spanje:
Op papier de sterkste tegenstander van de poule, maar ze hebben al verloren van Panama. Hierdoor moeten wij echter wel winnen om helemaal zeker te zijn van de KO-fase.
-
Veel succes tegen Spanje!
-
@wooper_NL said in OFM: Het Nederlands en Belgisch Elftal:
Ja, daar moeten we toch eens opnieuw werk van maken!
Doen !
-
De stand halverwege (11/22). Kleine virtuele voorsprong, gaat langzaam steeds meer onze kant op.
-
Eindstand laatste poulewedstrijd:
Helaas hebben we zeer nipt verloren van Spanje. Op zich geen schande maar wel balen gezien het feit dat we de gehele battle een voorsprong hadden.
-
Omdat ze organisatie zo briljant was om 10 poules (van 4 landen) te maken gaan we nu eerst een soort tussenronde spelen. De 24 beste teams zullen uitmaken welke 16 landen (12 winnaars en 4 beste verliezers) er naar de achtste finale mogen.
Wij mogen door onze 2e plek in de poulefase tegen een groepswinnaar. Hierdoor hebben wij een van de sterkste landen van de wereld geloot: Brazilië. Een herhaling van de WK finale van vorig jaar! En de nr 1 van de wereldranglijst (Brazilië) tegen de nr 2 (Nederland).
Onze opstelling:
-
@WaterhoenNL said in OFM: Het Nederlands en Belgisch Elftal:
Omdat ze organisatie zo briljant was om 10 poules (van 4 landen) te maken gaan we nu eerst een soort tussenronde spelen. De 24 beste teams zullen uitmaken welke 16 landen (12 winnaars en 4 beste verliezers) er naar de achtste finale mogen.
Wij mogen door onze 2e plek in de poulefase tegen een groepswinnaar. Hierdoor hebben wij een van de sterkste landen van de wereld geloot: Brazilië. Een herhaling van de WK finale van vorig jaar! En de nr 1 van de wereldranglijst (Brazilië) tegen de nr 2 (Nederland).
Onze opstelling:
Succes mannen!
-
Jammer van de nipte nederlaag en veel succes tegen Brazilië!
-
@WaterhoenNL hoe zullen de 4 landen van die 12 verliezers komen, op resultaat of wat anders?
-
@Yassin-Mansousri_NL Het kleinste verschil qua sheetscore.
-
Na een zure en onnodige nederlaag tegen Spanje nu tegen Brazilië. Wordt een zware kluif..
-
Het was een mooi treffen tussen de nummer 2 van de ranking Nederland en de nummer 1 van de ranking Brazilië.
Eerlijk is eerlijk, de echte vorm ontbrak bij ons en we misten wat vaste krachten. Helaas wint Brazilië terecht en is ons WK over. Volgend jaar hopelijk weer meer succes. -
Oproep aan potentiële internationals!
Lees je al deze berichten en denk je, waarom zit ik niet bij Oranje? Dan is dit je kans!
Komende maand zal het Europees Kampioenschap starten op OFM. Naast de vaste groep van GLI en OSU (die al op deze server spelen) zijn wij opzoek naar topmanagers die eventueel ook interesse hebben om voor het Nederlands team uit te komen (5 tegen 5 battles).
Mocht je interesse hebben en denk je goed genoeg te zijn, stuur dan een berichtje naar Reinier ( @the-best-manager-in-the-world_NL) of mij ( @waterhoen19_NL).