#gymlife
-
85 kg benchspressje + iemand zei vandaag dat ik brede armen heb.
Iemand nog brotips?
-
@sirclitjeslikker_nl Van mij mag je doen wat je wilt, zolang je maar niet van die hele korte, dunne hempjes aandoet waardoor je constant naar iemands oksels zit te kijken, of kreunen tijdens de workout, doe dat aub niet
Zelf doe ik ook aan fitness (Ben geen deadlifter ofzo, ik focus voornamelijk op het wegwerken van dat buikje van mij, echter is mijn gewicht gezond voor mijn leeftijd en lengte(78 kg, 18 jaar, 1.93 m)) en ik kan mij er dood aan ergeren als mensen dat soort sportkleding aandoen of zulk gedrag vertonen
Verder zeg ik: Sport met muziek, zelf doe ik dit al jaren en het houdt de vaart er in. De soort muziek maakt niet al te veel uit, behalve klassiek, dat werkt niet denk ik. Zelf luister ik tijdens het sporten naar Hardrock / Metal / Powermetal en dan blijft die motivatie wel hangen.
-
Wat die hempjes betreft heb je wel gelijk, dat zijn eikels. Ik wil opzich ook wel zo'n eikel zijn, maar als ik er nu 1 aantrek terwijl ik niet zo intens breed ben ben ik wat ik ben, een wannabee eikel, en dat ben ik liever niet.
Met 78 kg bij 1,93 kan ik me overigens moeilijk voorstellen dat je een serieus buikje hebt. Mijn eigen lengte kan ik nog net vermelden (1,87), gewicht en leeftijd doe ik liever niet.
Muziek luisteren doe ik meestal niet in de gym, dan hoor ik mijn eigen gekreun niet.
-
wtf 78 kg, 1,93m en een buikje? dan ben je wel heel smal gebouwd
-
oke, ik heb het denk ik iets te breed verwoord.
Met buikje bedoel ik dat ik het laatste beetje vet weg wil hebben waardoor ik (eindelij) een beetje een sixpack te zien krijg (hij zit er wel, maar door het vet zit ie verstopt
-
and now I am looking for a gjurlflend
-
@henricktje_nl Niet per se , maar een leuke dame over de vloer is nooit erg toch?
Voorheen nog geen succes gehad, maar wat niet is kan nog komen nietwaar? -
Misschien moet je dan toch wél die eikel zijn met dat hemdje. Behandel ze als een bitch en máák ze jouw bitch. Worden ze geil van man bro
-
@henricktje_nl Ik snap wat je bedoelt, echter is er een probleem
-
A.u.b doe dat nooit meer
-
henricktje ik zie jou nog steeds als 13-jarige maar inmiddels ben je getrouwd en heb je kinderen zeker?
-
@the-master-of-dank-memes_nl said in #gymlife:
Niet per se , maar een leuke dame over de vloer is nooit erg toch?
Och, ik vind dat zo lekker, vrouwen. Vooral op jouw leeftijd zijn ze om te smullen. Voornamelijk die heerlijk strakke kontjes die ze dan hebben.
@henricktje_nl said in #gymlife:
Misschien moet je dan toch wél die eikel zijn met dat hemdje. Behandel ze als een bitch en máák ze jouw bitch. Worden ze geil van man bro
Dit is grotendeels waar, maja om een beetje game te hebben moet je ook een beetje souplesse hebben en ik heb wel een heel ernstig gebrek aan sociale vaardigheden. Spiermassa compenseert dat wel een beetje maar alleen spiermassa is niet genoeg, ik heb ook alcohol nodig, wat weer ten koste gaat van mijn spiermassa. Zo kom je in een eindeloze cyclus terecht waarin in tamelijk veel masturbeer.
-
@sirclitjeslikker_nl Alcohol heb ik niet echt nodig. Ik drink op zijn tijd een radler, maar voor de rest eigenlijk niet
Het probleem is echter dat ik door mijn verleden een soort van eetverslaving heb opgelopen (Zo noem ik het maar even, heb overigens geen anorexia of obesitas of andere gewichtsstoornissen).Hierdoor kan ik lastig een langere tijd gezond eten zonder dat ik iets ongezonds ga eten. Zodra ik dan ongezond eet, ga ik steeds weer ongezonder eten, waardoor ik uiteindelijk weer op een verkeerd pad uitkom. Mijn moeder zegt altijd dat je van appels minder honger hebt, maar bij mij werkt het juist in de tegenovergestelde richting, want ik krijg er juist meer honger van
Echter is het mij wel opgevallen dat ik de afgelopen maanden nauwelijks ben aangekomen ten opzichte van vroeger. Wellicht omdat ik nu met zwaardere gewichten train (vroeger 15 kilo leg-curl 2 benen, nu 25 kilo per been, abduction vroeger 10 kilo , nu 45 kilo, etc.)
-
Gezond eten is overrated. Super size me was just a movie #chadochocinco
-
Je moeder weet niks. In appels zitten voornamelijk suikers, dat gaat het hongergevoel niet tegen. Honger is overigens voornamelijk iets hormonaals gebaseerd op gewoontes. Als je een uurtje wacht merk je vaak dat het vanzelf wel wegtrekt. Mocht je daar moeite mee hebben ga dan voor tijfverdrijf waarbij je je echt ergens op concentreert (muziek maken, gamen ofzo) ipv passief (lezen, serie kijken).
Eens met Delano verder. Prioriteit 1 is het juiste aantal kcal en 2 het juiste aantal eiwitten. Als dat goed zit boek je altijd wel enige vooruitgang wat je doel ook precies is. Als je er daarnaast voor zorgt dat de rest van je voeding is is het natuurlijk eigenlijk nog beter maar echte sporters eten als beesten. Alleen in Nederland doen we moeilijk over een kroketje.
-
Je moeder is dik
-
@sirclitjeslikker_nl said in #gymlife:
Je moeder weet niks. In appels zitten voornamelijk suikers, dat gaat het hongergevoel niet tegen. Honger is overigens voornamelijk iets hormonaals gebaseerd op gewoontes. Als je een uurtje wacht merk je vaak dat het vanzelf wel wegtrekt. Mocht je daar moeite mee hebben ga dan voor tijfverdrijf waarbij je je echt ergens op concentreert (muziek maken, gamen ofzo) ipv passief (lezen, serie kijken).
Eens met Delano verder. Prioriteit 1 is het juiste aantal kcal en 2 het juiste aantal eiwitten. Als dat goed zit boek je altijd wel enige vooruitgang wat je doel ook precies is. Als je er daarnaast voor zorgt dat de rest van je voeding is is het natuurlijk eigenlijk nog beter maar echte sporters eten als beesten. Alleen in Nederland doen we moeilijk over een kroketje.
coaches uit de nba en nfl zouden blij zijn met kroketjes. Daar eten ze zakken skittles langs de zijlijn