Imperium: Café
-
Misschien nog iemand uit de goodfellas familie? @Robbiebb_NL @Doeliero_NL
-
Ik haak weer af na deze competitie. Vond het leuk om een ronde mee te doen.
-
@sir.himself_NL said in Imperium: Café:
Begrijpelijk. Dankje voor je deelname! Vond ook erg leuk dat je meedeed, en had niet verwacht 2x van je te winnen.
-
@Glennevire_NL Nee ik ook niet. Die ene was gewoon balen, maar die laatste kwam wel echt onverwacht. Zeker door de grote van de uitslag. Desalniettemin best aardig seizoen gedraait met het slechtste startteam. Net buiten de top 10 en kwartfinale beker.
-
vandaag pas de eerste overwinning weten te behalen na alle tactieken te hebben geprobeerd. man man.. volgend seizoen een herkansing!
-
Ah, je hebt het al gevonden:D
Volgend seizoen nieuwe kans idd.We willen afhankelijk van het aantal deelnemers een land spelen met 16 of max 18 clubs.
-
@Glennevire_NL said in Imperium: Café:
Begrijpelijk. Dankje voor je deelname! Vond ook erg leuk dat je meedeed, en had niet verwacht 2x van je te winnen.
Groetjes aan Kyrill! 't ga je goed jongen.
-
@Nicolas-Joy_NL said in Imperium: Café:
Nick :love: Ja gaat heerlijk man, sinds ik bij Imperium zit. Nu strugglen op me HA in Goodfellas crewcompetitie maar daarna vanaf 24 januari op naar top 100. En hoe is met jou dan? Leuke december maand gehad? Werk je nog steeds zo hard?
-
Nick :love: Ja gaat heerlijk man, sinds ik bij Imperium zit. Nu strugglen op me HA in Goodfellas crewcompetitie maar daarna vanaf 24 januari op naar top 100. En hoe is met jou dan? Leuke december maand gehad? Werk je nog steeds zo hard?
Goed te horen kerel! Zien dat je de lijn voort zet.
Hier is 't prima. Lekker druk aan het werk, december meer uren gedraaid dan ooit, dus een klein beetje bijkomen nog. Verder aan het kijken om 't huis te koop te zetten, nieuwe huizen bezichtigen.. Al met al erg druk, dus OSM zal niet snel meer voorkomen in de plannen vrees ik..
-
-
Instellingen van mijn 433 taktiek @fc-kuijf_NL aanval alleen aanval mid in positie en verdeging achterin blijven
-
@Glennevire_NL Zet je de rest van je tactieken ook ff openbaar?
-
@Robbiebb_NL said in Imperium: Café:
@Glennevire_NL Zet je de rest van je tactieken ook ff openbaar?
Hee Robbie. Nee hahaha alleen deze
-
Jammer! Anders kon ik wel weer beginnen!
-
Jammer! Anders kon ik wel weer beginnen!
Hahaha lief, ik denk eerder dat ik van jou kan leren, dan jij van mij :')
-
@Nicolas-Joy_NL Nick!
-
@Glennevire_NL Gebruik je altijd die lage pressie?
-
@Geert-van-h._NL said in Imperium: Café:
@Glennevire_NL Gebruik je altijd die lage pressie?
Ja vrijwel altijd. Ga zelden boven neutraal uit
-
Bedankt voor je tactiek!
-