Imperium: Café
-
Van onze crewbeheerder @Renkie_NL heb ik toestemming om dit topic te openen. Hier zal bij tijd ook voor crewcompetitie komen die nu op 2/3e zit in Mexico. Goede avond allen en welkom bij het Café van Imperium. Bier en deze dames staan al voor u koud! Fijn weekend!
-
@Glennevire_NL
Inderdaad. Welkom iedereen in ons nieuwe gezellige Cafe. Een lekker koud biertje alvast! Proost!
-
Al die tags hoeven niet jongens.
-
Heb ze even weggehaald
-
Goedenavond hier in dit nieuwe café :ok_hand_tone1:
-
@Doeliero_NL said in Imperium: Café:
Goedenavond hier in dit nieuwe café :ok_hand_tone1:
Goedenmiddag Raymond. Alles goed? Nog plannen dit weekend?
@Dave-Jansen_NL said in Imperium: Café:
Goedenavond mannen, leuk dat jullie ook een eigen cafe hebben
Goedemiddag Dave. Thnx! Vind ook erg leuk. Zojuist voor mij en mijn beste vriend Vlucht+Hotel naar Praag geboekt van 16-20 december zin in. 227 euro pp dus valt denk wel reuze mee
-
@Glennevire_NL Goedenavond allen!
-
Ja alles lekker Kyr, mooi tripje voor de boeg lees ik :thumbsup_tone1:
-
@Doeliero_NL said in Imperium: Café:
Ja alles lekker Kyr, mooi tripje voor de boeg lees ik :thumbsup_tone1:
Mooi!! Ja inderdaad, thnx
-
@Glennevire_NL Enjoy, Praag lijkt me nice!
-
@Geert-van-h._NL said in Imperium: Café:
@Glennevire_NL Enjoy, Praag lijkt me nice!
Thnx Geert. Ga zeker doen over drie weekjes kijk er erg naar uit
-
Goedemorgen, hoe is het hier ?
-
@fc-kuijf_NL said in Imperium: Café:
Goedemorgen, hoe is het hier ?
Rustaggh maar goed goed, en met jou?
-
Goed bezig in de EL mannen, jullie CL plek kan niet meer mis. Raymond heeft zijn goede vorm vooral in de CL vast weten te houden zag ik
-
@vinnievuik_NL said in Imperium: Café:
Goed bezig in de EL mannen, jullie CL plek kan niet meer mis. Raymond heeft zijn goede vorm vooral in de CL vast weten te houden zag ik
Klopt!! Absoluut ja. Maar Harbert zijn prestaties zijn ook niet mis... Stond week geleden ofzo nog 7/8e en ik zei jij kan naar plek 2 stijgen en 2 dagen later stond hij ook 2e En nu zelfs 4 punten boven de nummer 3. Zelf 4 plekken boven mijn doel nu. Maar het is jammer dat OSP ook niet kan promoveren en dat DTC hierna ophoudt met bestaan waardoor eigenlijk alle spanning weg is. Mijn teamgenoten kunnen zich alvast voor gaan bereiden op de CL
-
@Dave-Jansen_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
TOT zover JR, we gaan nu live over naar Goodfellas met hun hele Imperium, die blijken alleen OFF line te zijn.
einde bericht
-
@Glennevire_NL said in Imperium: Café:
227 euro pp dus valt denk wel reuze mee
was met me weekendje Center Parcs nog duurder uit, dus valt idd reuze mee :slight_smile:
-
@fc-kuijf_NL Gezellig, de werkmaandag is al weer om -> bijna weekend dus!
-
Ik zit liever in het JR café jongens.