Imperium: Café
-
@Glennevire_NL noem mij een burgertrut... maar er is voor mij niets fijner dan een dag met mn gezin... en osm is een erg leuke hobby ... btw... hoe weet jij dat ik hier vaak ben... is het een kwestie van de pot verwijt de ketel?
-
@Dave-Jansen_NL Almere daar heb ik familie wonen hahaha
@De-Boterbloemen_NL Omgeving Zwolle, dus rij je diesel? Haha
-
@BolaBranca_NL67 newsflash ik stop binnen nu en 1,5 week!!!! Leer eens normaal kritiek te incasseren. Je hebt zelf nog gereageerd op mijn afscheid :') >.< xD
-
@Glennevire_NL Heb graag het laatste woord en het duurt te lang dat afscheid van je...
-
@BolaBranca_NL67 jij bent echt een ********** Ga je kinderen pesten :')
-
@Glennevire_NL Okay Kyrill... jammer dat het zo moet :rofl:
-
@Dave-Jansen_NL said in Imperium: Café:
@fc-kuijf_NL said in Imperium: Café:
Bier over de datum ? Dan kan gewoon niet !! Bij mij krijgt het niet de kans om over de datum te gaan
snap je kan toch niet hahaha.
ik was 09-07 jarig en had een Blue label gehaald was toch een keer benieuwd, hij was lekker maar ga rustig aan doen met deze fles, beetje duur voor een fles damnHahaha maar oh zo lekker !!
-
@BolaBranca_NL67 said in Imperium: Café:
Heb in augustus weer een verjaardag thuis... gratis kratje slobber heineken af te halen hahaha
Haal nog een kratje heerlijk helder Heineken want betere pils is er niet
-
@BolaBranca_NL dan ben jij mooi de Bob voor ons uitje
-
@fc-kuijf_NL Geen probleem!
-
@Dave-Jansen_NL we zoeken nog ene chauffeur voor het crewuitje hahah
-
@BolaBranca_NL67 moet je me niet zo op de zenuwen werken. Wordt echt eng van je soms.
-
@BolaBranca_NL67 said in Imperium: Café:
@Glennevire_NL Heb graag het laatste woord en het duurt te lang dat afscheid van je...
Ik ben benieuwd, volgens mij kan hij niet eens zonder osm
-
Slobber heineken en hertog jan in de aanbieding bij Golden Glory
-
@De-Boterbloemen_NL let jij maar eens op
-
@BolaBranca_NL67 hertog jan aub Ronald
-
-
@BolaBranca_NL67 Is ook lekker.
-
@Furrax_NL jij bent niet lekker.