Imperium: Café
-
@Dave-Jansen_NL said in Imperium: Café:
@Dave-Jansen_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
TOT zover JR, we gaan nu live over naar Goodfellas met hun hele Imperium, die blijken alleen OFF line te zijn.
einde bericht
Geweldige tekst. Heb jij die bedacht :D?
-
@Glennevire_NL said in Imperium: Café:
227 euro pp dus valt denk wel reuze mee
was met me weekendje Center Parcs nog duurder uit, dus valt idd reuze mee :slight_smile:
Heheh nice. Top. Hoewel hier komen wel natuurlijk levenskosten bij enzo eten, OV etc hoop 50 euro per dag of minder uit te geven.
-
@Glennevire_NL ja verveling doet dat met mensen :rofl:
-
227 euro pp dus valt denk wel reuze mee
was met me weekendje Center Parcs nog duurder uit, dus valt idd reuze mee :slight_smile:
Heheh nice. Top. Hoewel hier komen wel natuurlijk levenskosten bij enzo eten, OV etc hoop 50 euro per dag of minder uit te geven.
is mij niet gelukt vandaag, wel net een pre-order geplaats voor de Nintendo mini classic, kan niet wachten tot ik hem heb
-
Zo, eindelijk tijd om ons eigen café te bezoeken:) Proost allen!
-
Er zijn overigens nog enkele plaatsen vrij voor onze volgende crewcompetitie.
Start dinsdag 6 december, competitie nog niet bekend. -
@Furrax_NL is de oude Nintendo opnieuw uitgebracht en op HDMI
65 euro kost hij en zitten iets van 55 oude spellen op zoals Mario, Duckhunt, Donkey Kong etc.
Ik zag hem op facebook. Gaaf hoor!! Ook 2 player games?
-
@vinnievuik_NL
Ja, klopt. Gelukkig trekken we de lijn door van de vorige Crewcup. Een stop heeft niks uitgemaakt, misschien wel goed ook voor ons. Meer mankracht erbij! -
@vinnievuik_NL said in Imperium: Café:
Goed bezig in de EL mannen, jullie CL plek kan niet meer mis. Raymond heeft zijn goede vorm vooral in de CL vast weten te houden zag ik
Goodfellas gaat ook lekker, eens kijken of ze OSU achter zich kunnen houden.
-
@Furrax_NL said in Imperium: Café:
@Dave-Jansen_NL Aah die. Mooi om te zien. De enige Nintendo die ik had was de Super Nintendo.
Super Nintendo. Mortal Kombat 2
-
Geen idee welke spellen ik er vaak opspeelde.
-
Goedemorgen. Alles goed leuten :)?
-
Jazekers alles goed, Goedemorgen een dag zonder zorgen, hoe is het hier, koffie of bier? :slight_smile:
-
@Doeliero_NL said in Imperium: Café:
Jazekers alles goed, Goedemorgen een dag zonder zorgen, hoe is het hier, koffie of bier? :slight_smile:
Goed goed!! Zin in vanavond, heb er zelfs over gedroomd paar weken geleden :P. Heb er iig veel zin in competitie met 23 top managers als tegenstander :Voor nu vooral water voor mij, jij? Tijdens lunch misschien warme chocomel :slight_smile:
-
@Glennevire_NL
Voorlopig nog ff koffie voor mij, in deze koude periode is het moeilijk wakker worden..
-
@Doeliero_NL said in Imperium: Café:
@Glennevire_NL
Voorlopig nog ff koffie voor mij, in deze koude periode is het moeilijk wakker worden..