Imperium: Café
-
@BolaBranca_NL67 said in Imperium: Café:
@De-Boterbloemen_NL heb de afgelopen 2,5 a 3 jaar geen alcohol gehad
Ja dat heb je wel is gezegd ja, toen schrok ik me al kapot...
-
@De-Boterbloemen_NL goedzo haha
-
@De-Boterbloemen_NL goedzo haha
Waar geniet jij van in het weekend dan?
-
@De-Boterbloemen_NL Van mijn gezin... en 's avonds op de bank olijfjes, tapenades, blauwschimmelkaas op toast... met een karafje water hahaha
-
@fc-kuijf_NL said in Imperium: Café:
Bier over de datum ? Dan kan gewoon niet !! Bij mij krijgt het niet de kans om over de datum te gaan
snap je kan toch niet hahaha.
ik was 09-07 jarig en had een Blue label gehaald was toch een keer benieuwd, hij was lekker maar ga rustig aan doen met deze fles, beetje duur voor een fles damn -
Heb in augustus weer een verjaardag thuis... gratis kratje slobber heineken af te halen hahaha
-
Heb in augustus weer een verjaardag thuis... gratis kratje slobber heineken af te halen hahaha
Haal dan Hertog Jan.......
-
hey ik ben Nederlander he dus als het gratis kom ik het halen
-
@Dave-Jansen_NL said in Imperium: Café:
Weet niet waar je woont, maar zou dan eerst maar is uitrekenen of het niet voordeliger is om een kratje in de winkel te halen!
-
@De-Boterbloemen_NL said in Imperium: Café:
Weet niet waar je woont, maar zou dan eerst maar is uitrekenen of het niet voordeliger is om een kratje in de winkel te halen!
ja dat is ook zo, Almere is dat rendabel dan
-
@De-Boterbloemen_NL said in Imperium: Café:
ja dat is ook zo, Almere is dat rendabel dan
Ligt eraan waar bola woont, geen idee eigenlijk
@BolaBranca_NL67 -
@BolaBranca_NL67 burger trut haha. "Spannend"'leven. Geen wonder dat je zoveel hier zit :')
-
@Glennevire_NL noem mij een burgertrut... maar er is voor mij niets fijner dan een dag met mn gezin... en osm is een erg leuke hobby ... btw... hoe weet jij dat ik hier vaak ben... is het een kwestie van de pot verwijt de ketel?
-
@Dave-Jansen_NL Almere daar heb ik familie wonen hahaha
@De-Boterbloemen_NL Omgeving Zwolle, dus rij je diesel? Haha
-
@BolaBranca_NL67 newsflash ik stop binnen nu en 1,5 week!!!! Leer eens normaal kritiek te incasseren. Je hebt zelf nog gereageerd op mijn afscheid :') >.< xD
-
@Glennevire_NL Heb graag het laatste woord en het duurt te lang dat afscheid van je...
-
@BolaBranca_NL67 jij bent echt een ********** Ga je kinderen pesten :')
-
@Glennevire_NL Okay Kyrill... jammer dat het zo moet :rofl:
-
@fc-kuijf_NL said in Imperium: Café:
Bier over de datum ? Dan kan gewoon niet !! Bij mij krijgt het niet de kans om over de datum te gaan
snap je kan toch niet hahaha.
ik was 09-07 jarig en had een Blue label gehaald was toch een keer benieuwd, hij was lekker maar ga rustig aan doen met deze fles, beetje duur voor een fles damnHahaha maar oh zo lekker !!
-
Haal nog een kratje heerlijk helder Heineken want betere pils is er niet