Imperium: Café
-
Gefeliciteerd allen!!!
-
Nog gefeliciteerd met de CC winst heren. Beetje laat maar net terug van vakantie
-
@waterhoen19_nl
Thanks -
-
9 oktober zal er weer een nieuw seizoen van de Imperium crewcompetitie starten.
Er zijn nog enkele plaatsen vrij dus als je mee wilt spelen kun je je via pm naar mij of bericht in dit topic aanmelden. -
Hierbij de uitslag van de loting voor onze crewcompetitie die in Frankrijk zal plaatsvinden.
Start morgenavond 20:30uur.
-
Vet, ik ben er bij
-
Wat een kut team Saint-Ettienne.... Mocht men willen bieden op mijn spelers; ik overweeg zeker te accepteren....
-
Succes allemaal. Vanwege het aantal bosscoins wordt scouten 'm sws niet, dus ben benieuwd!
-
Is het eigenlijk toegestaan om te scouten? Want dat kost je namelijk ook Boss Coins right?
-
@davydutch_nl said in Imperium: Café:
Is het eigenlijk toegestaan om te scouten? Want dat kost je namelijk ook Boss Coins right?
kijk nu maar naar de gekochte spelers
-
Is Donnaruma nog niet weg? Pff haha wat gay
-
voor de bouwliefhebbers die van gratis geld houden, ik heb nu 4 spelers voor waarde op de tl staan
-
@davydutch_nl Scouten is gewoon toegestaan. Kost idd wel 15bc per aangekochte speler wat niet iedereen er voor over heeft. Ikzelf scout in deze competitie alleen in de voorbereiding.
-
@tomruitenbeek_nl Die is vanmiddag in Marseille aangekomen
-
@robbiebb_nl said in Imperium: Café:
voor de bouwliefhebbers die van gratis geld houden, ik heb nu 4 spelers voor waarde op de tl staan
Thx @JOPIE1313_NL
-
Veel plezier en succes iedereen.
-
Iemand interesse in Fekir, Traoré of Diakhaby?
-
Stuur desnoods een PM voor een mooie onderhandeling.
-
@glennevire_nl Thanks, held. Mijn dag kan niet meer stuk!