Imperium: Café
-
Ik begin mijn weg hier al te vinden al is het jammer dat alles wat we op het oude forum hebben opgebouwd gaat verdwijnen. Ik heb al weekend
-
@Icarus90_NL
Zeker jammer, wilde net een Hall of Fame maken, maar ben blij dat ik dat ff uitgesteld had wegens dit forum en hoe alles zou lopenNu al weekend? dat heet dan eerder vakantie
-
Op dit moment hebben we 13 deelnemers voor het volgende seizoen van de Imperium crewcompetitie.
Nog mensen met een vrije slot en zin om mee te doen? Bericht mij dan even!Kan je trouwens ook mensen taggen in zo'n bericht?
-
Mochten er nog mensen hier bij ons mee willen doen, we zijn 4 rondes onderweg maar hebben voldoende teams over.
-
Goedenavond allemaal, hoe is het hier ?
-
@Sanderjep15_NL said in Imperium: Café:
Op dit moment hebben we 13 deelnemers voor het volgende seizoen van de Imperium crewcompetitie.
Nog mensen met een vrije slot en zin om mee te doen? Bericht mij dan even!Kan je trouwens ook mensen taggen in zo'n bericht?
Ja dan doe je @Robbiebb_NL of @Doeliero_NL bijvoorbeeld. Een appestaartje en dan de naam van die persoon managernaam+NL erbij.
@fc-kuijf_NL Goed goed. En met jou? Besloten om niet naar de film te gaan(ga vrijdag xD) maar lekker chillen/bank hangen Jij veel plezier met je visite. -
Heb je een bericht gedaan. :thumbsup_tone2:
-
@Sanderjep15_NL Ik werk week om week, alleen nachts
-
@Glennevire_NL said in Imperium: Café:
Ja dan doe je @Robbiebb_NL of @Doeliero_NL bijvoorbeeld. Een appestaartje en dan de naam van die persoon managernaam+NL erbij.
@fc-kuijf_NL Goed goed. En met jou? Besloten om niet naar de film te gaan(ga vrijdag xD) maar lekker chillen/bank hangen Jij veel plezier met je visite.@Sanderjep15_NL Jup dat werkt, dan krijg je een melding
Ik weet mmisschien wel iemand, wanneer start de competitie?? -
@Robbiebb_NL said in Imperium: Café:
@Glennevire_NL said in Imperium: Café:
@fc-kuijf_NL Goed goed. En met jou? Besloten om niet naar de film te gaan(ga vrijdag xD) maar lekker chillen/bank hangen Jij veel plezier met je visite.@Sanderjep15_NL Jup dat werkt, dan krijg je een melding
Ik weet mmisschien wel iemand, wanneer start de competitie??Dinsdagavond 6 december aanstaande
-
-
-
@fc-kuijf_NL said in Imperium: Café:
Bijna weer een jaartje erbij. Tijd dan voor Bier!
-
@Renkie_NL said in Imperium: Café:
@fc-kuijf_NL said in Imperium: Café:
Bijna weer een jaartje erbij. Tijd dan voor Bier!
Wanneer ben je jarig? Dan feliciteer ik je dan
-
Hier ben ik! waar spelen we? en wanneer begint het?
@Robbiebb_NL je tag werkte niet.. maar heb het forum wel gevonden;)
-
@BlacK-_-PanTherR_NL said in Imperium: Café:
Hier ben ik! waar spelen we? en wanneer begint het?
@Robbiebb_NL je tag werkte niet.. maar heb het forum wel gevonden;)
As dinsdag uur of 19:00-19:30. Land bepalen we as zondag op basis van aantal inschrijvingen en aanmeldingen tot dan toe
-
@Glennevire_NL klopt, heb inmiddels @sir-himself_NL en @BlacK-_-PanTherR_NL bericht gestuurd. Krijg geen melding als ik hier berichten krijg dus het was me een beetje ontschoten
-
Bijna weekend hier! Wat zijn jullie plannen?
PS: ik probeer nog iemand vast te krijgen voor de crewcomp, laat het in de app weten moest er iemand zijn die graag wilt meedoen, alvast een fijn weekend heren! -
@Geert-van-h._NL We vieren morgenavond Sinterklaas en hebben zondag een verjaardag dus het weekend zit weer vol.
-
@Geert-van-h-_NL @Icarus90_NL leuk mannen. Veel plezier Joost!! Hoe oud zijn je kinderen? Of heb je veel jongere zusjes/broertjes?
Ik vanavond bioscoop en chillen met me beste vriend. Morgen verjaardagsborrel van mijn moeder die 61 wordt en een vriendin komt denk chillen en tussendoor vrijwilligerswerk van 18:30-21:45. En zondag hond uitlaten voor oud vrouwtje.