Imperium: Café
-
Wat zijn dit voor scoutpraktijken... Ben sinds kort weer terug op 3.0 maar kan er niet echt wat uit opvatten haha
-
Zal wel aan mij liggen maar zie dan bijvoorbeeld van Amiens ineens 3 goede verdedigers op de TL staan, wss allemaal gescout. Iemand toelichting?
-
@tomruitenbeek_nl Met deze 'actie' dat spelers voor elke bedrag weg gaan is het niet gek om dat soort spelers weg te doen.. mag hopen dat ze dit soort dingen achterwege willen laten, crewcup gaat ondertussen ook nergens meer over
-
Was gekozen via een live event op Facebook, die gisteren was gehouden.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/17595/promotions-campaigns/11
-
Ik heb sinds kort voor gekozen eigenlijk scoutspelers niet door te verkopen zowat. Vroeger deed ik het nog veel maar heb het nu met 85% verminderd. De spelers die ik wel scout die behoud ik nu 8 a 9 keer van de 10. Er is in mijn ogen meer dan genoeg winst te behalen op de spelers van de Transferlijst.
-
@sanderjep15_nl said in Imperium: Café:
@tomruitenbeek_nl Met deze 'actie' dat spelers voor elke bedrag weg gaan is het niet gek om dat soort spelers weg te doen.. mag hopen dat ze dit soort dingen achterwege willen laten, crewcup gaat ondertussen ook nergens meer over
Dit vond ook al plaats voor deze actie. Vind de scout sowieso echt kut werken in 3.0 maarja
-
@tomruitenbeek_nl said in Competitie Zoeken:
Is er nog ergens een leuke crewcompetitie waar ik vernederd kan worden door top 500 managers?
Missie tot nu toe volbracht
-
@tomruitenbeek_nl Hey Tom, je kunt spelers verkopen, en dan weer betere terugkopen. Wordt je team beter van..
-
@harbert_nl :') Jij lekker bezig pik in CL en hier koploper met een Mosterd Ploeg
-
@harbert_nl said in Imperium: Café:
@tomruitenbeek_nl Hey Tom, je kunt spelers verkopen, en dan weer betere terugkopen. Wordt je team beter van..
Wow, er gaat een wereld voor mij open nu!
-
@glennevire_nl Elke dag een lepeltje Kyril, houdt je scherp!
-
@tomruitenbeek_nl ik heb net geteld Tom. Sinds ik Traore van jou gekocht heb heb jij sindsdien 55 transfers gedaan(niet gelet op in/uitgaand dus gewoon totaal) en ik 84
-
@glennevire_nl said in Imperium: Café:
@tomruitenbeek_nl ik heb net geteld Tom. Sinds ik Traore van jou gekocht heb heb jij sindsdien 55 transfers gedaan(niet gelet op in/uitgaand dus gewoon totaal) en ik 84
Ik heb inderdaad lang niet elke keer 4 spelers op de TL gehad. Dat is ook duidelijk merkbaar in het verschil aan teams... Ik ga als minder team nu wat tactieken proberen, nu ik toch niet veel kans meer maak.
-
@dave-jansen_nl 100kilo?
-
Dave heeft weer een raar moment.
-
Dave heeft korsakov :')
-
@dave-jansen_nl 100% bij zn appel?
-
Lekker dan..
-
@sanderjep15_nl Jep!