Imperium: Café
-
@davydutch_nl Scouten is gewoon toegestaan. Kost idd wel 15bc per aangekochte speler wat niet iedereen er voor over heeft. Ikzelf scout in deze competitie alleen in de voorbereiding.
-
@tomruitenbeek_nl Die is vanmiddag in Marseille aangekomen
-
@robbiebb_nl said in Imperium: Café:
voor de bouwliefhebbers die van gratis geld houden, ik heb nu 4 spelers voor waarde op de tl staan
Thx @JOPIE1313_NL
-
Veel plezier en succes iedereen.
-
Iemand interesse in Fekir, Traoré of Diakhaby?
-
Stuur desnoods een PM voor een mooie onderhandeling.
-
@glennevire_nl Thanks, held. Mijn dag kan niet meer stuk!
-
En het forum kan wel stuk!
-
@tomruitenbeek_nl graag gedaan. Jij bedankt voor accepteren van mijn bod
-
Falcao, Jovetic, Moutinho, Sidibe, Glik en Jemerson mogen weg bij een goed bod
-
opvallend.....
Kolasinac (9,79M) Arsenal Montpellier 12,73M
Kolasinac Montpellier Guingamp 12,73M
Kolasinac Guingamp Marseille 10,25M -
opvallend.....
Kolasinac (9,79M) Arsenal Montpellier 12,73M
Kolasinac Montpellier Guingamp 12,73M
Kolasinac Guingamp Marseille 10,25Mhuh onderling? anders rare transfers idd, of zijn ze aan het oefenen voor de CC
-
@dave-jansen_nl said in [Imperium: Café]
huh onderling? anders rare transfers idd, of zijn ze aan het oefenen voor de CC
haha nope, in de CC was dit een fout geweest, max 1 keer schuiven he
-
@robbiebb_nl Ik snap dat het er zo een beetje raar uit ziet. Hij is alleen 2x geruild tegen een keeper voor hetzelfde bedrag.
Toen ik hem gister als laatste kocht heb ik niet gekeken of die al eerder verhandeld is geweest. -
@sanderjep15_nl said in Imperium: Café:
@robbiebb_nl Ik snap dat het er zo een beetje raar uit ziet. Hij is alleen 2x geruild tegen een keeper voor hetzelfde bedrag.
Toen ik hem gister als laatste kocht heb ik niet gekeken of die al eerder verhandeld is geweest.klopt, jullie scouten actief voor elkaar, de een keepers en de andere verdedigers en dan ruilen tegen inkoop. Wel handig hoor en idd een leuke CC oefening.
Zoekt er iemand nog een scoutmaatje laat maar weten, dan kunnen we samen aanvallers en mids gaan scouten
-
@robbiebb_nl ik heb jouw scout keepertje met plezier gekocht. Was voor jouw 15 BC en voor mij 1, dikke prima
Ik was niet op hoogte van niet oefenen heb eentje tegen Jopie gespeeld. Excuses, zal t niet meer doen. -
@glennevire_nl youre welcome, had de verkeerde gekocht dus die ander maar op de tl gezet
-
@sanderjep15_nl said in Imperium: Café:
Toen ik hem gister als laatste kocht heb ik niet gekeken of die al eerder verhandeld is geweest.klopt, jullie scouten actief voor elkaar, de een keepers en de andere verdedigers en dan ruilen tegen inkoop. Wel handig hoor en idd een leuke CC oefening.
Zoekt er iemand nog een scoutmaatje laat maar weten, dan kunnen we samen aanvallers en mids gaan scouten
Wij scouten niet actief voor elkaar. Je probeert alleen je team zo snel mogelijk te voorzien van trainbare spelers op elke linie. Maar ik weet van te voren dat een paar man keepers scouten, die dan in de verkoop worden gezet. Dus scout ik eigenlijk nooit keepers. Als je dat dan ziet op de TL, dan kun je onderlinge deals proberen te maken. En dan handel je inderdaad niet voor 2,5x, maar voor meestal ergens tussen de 1 en 2 keer de inkoopwaarde . In dit geval werd Colasinas nog een keer geruild, dat ziet er wat vreemd uit.
Op zich is dit niets geks hoor. OSU en OSP deden dit zelfs uitgebreid in de KL1.
Neem verder maar contact op als je wat nodig hebt of wat wil, kijken we of we eruit kunnen kopen. Vrije handel is natuurlijk gewoon toegestaan!
-
@santheman11_nl haha geen probleem, jullie crewcomp, jullie regels en gewoontes. Was alleen in de veronderstelling een individuele comp gejoint te hebben waar je niet voor elkaar scout enzo. Zelf scout ik in het begin wat en ga met tactieken klooien, dus wat de rest uitspookt boeit niet echt. Het was alleen best wel opvallend hoeveel er met gesloten knip geruild word.
-
Vanavond gaan we starten. Veel plezier en succes iedereen...Behalve @Santheman11_NL jij hebt geen succes wensingen nodig