Imperium: Café
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL welkom terug!
Weet niet onder welke steen jij leeft.....maar alle cafe,s zijn in lockdown helaas.(geintje man)
Hoop je snel te verslaan in kl -
Thnx heren!! Thnx!! (Y)
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL Fijn dat je er weer bent kerel, en hoop dat je het goede gevoel weer terug gaat vinden in het spel en samen met wie je ook maar gaat spelen. Have fun en kop erbij maat
-
@peter-osm-master_NL thnx maat thnx!! Doet me deugd! Dank
-
Dan mag Renkie de boel wel iets beter in de gaten houden
-
Ha Kyrill, alles goed? Je ziet ik word te oud voor t forum reageer nog op berichten van de vorige pagina
-
Maakt toch niks uit Jopie haha! Ik ben ook alweer 34. Maar gaat wel redelijk met mij, met jou?
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL Hoor hem nou. Alweer 34. Je doet net alsof je oud bent
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL ja jongen met mij gaat t goed hė, net als jij tijdje minder gespeeld maar nu weer beetje opgepakt, doe je best in Kl en kunnen we mss binnenkort weer samen in comp spelen. Mijn slotjes zitten nu vol dus kon je uitnodiging niet accepteren
-
@JOPIE1313_NL hahhaah mooi goed gaat maat. Ja dat was vergissing sorry
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL said in Imperium: Café:
Thnx heren!! Thnx!! (Y)
Leuk dat je terug bent maar jammer dat ik het te laat wist anders had je je eerste game tegen mij kunnen spelen.
Meen me te herinneren dat je je laatste game toen tegen mij speelde, helaas heb ik daar de PM niet meer van haha -
@Dave-Jansen_NL thnx maat! Thnx! Maakt toch niet uit, en ik herinner me ook nog wel ja! Ik herinner me ook nog oa met Robbie af en toe whatsapp bericht uitwisselde en met Dennis. Ik weet dat we met Imperium Crew Battle tegen jullie van Goodfellas hebben gewonnen maar ook iig eentje verloren. Waren mooie tijden qua osm voor mij maar heb nu al enorm veel naar mijn zin bij Rise Up, we doen heel veel leuks met discord. Als ik kon, zou ik je post upvoten.
-
Gewoon een paar leuk en nuttig meeposten en je kan zo upvoten hoor
Je bent alweer lekker actief, dus dat zal vast geen probleem voor je worden -
@Fc-Legend-Kyrill_NL Waarom heb je je oude account verwijderd, als ik vragen mag? Wilde je met een schone lei beginnen of dacht je nooit meer osm te spelen?
-
@maricja_NL Is niet zo zeer verwijderd heb. Maar een Facebook login is wel zo lekker makkelijk. En heb momenteel alleen nep Facebook account, was dit lekker makkelijk. En die oude was oorspronkelijk ook nooit van mij he. Was van klasgenoot van middelbare school.
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL Helder. Ik snap em.
-
@Carphunter79_NL mss kan je hier barman worden als je er toch mee stopt
-
Jaa Robbie kom lekker onze drankjes verzorgen
-
@Carphunter79_NL mooi man dat je onze vaste barman wordt!
Only one rule....geen oefenwedstrijden toegestaan in het cafe. -
@zork-angels_nl Ophouen hoor...ik kan ni meer