Imperium: Café
-
@dave-jansen_nl ... "vindt Dave" had je nog ff moeten posten in het Runnen Crewcompetitie forum..
-
@dave-jansen_nl :') :')
-
T gat tussen nummer 3 Djion en 8 Montpellier is maar 3 punten. Nummer 9 Marseille maar 6 punten achter de nummer 3. Intussen strijden alleen nog beste vrienden en 40+ers Renkie en Jeroen samen om de titel. Ik hoop dat Jopie zijn gat van 8 punten achter op ons subtoppers kan dichten
-
@glennevire_nl
Het gaat lekker inderdaad en een flink gat geslagen. Wie stopt Jeroen, twstift af? Die blijft maar winnen. Maar het is nog niet gespeeld, zijn net over de helft. Teamwaarde 1 miljard is wel inmiddels bereikt! -
@sanderjep15_nl Ow wow. Wat een uitslag ook...
-
@dave-jansen_nl Dave de Spammer hihi
-
Jeroen, Robbie en ik zijn enige niet Imperium leden in de top 10. Waarvan Jeroen en ik vroeger bij Imp zaten en Jeroen misschien als nog gaat terugkeren :)? T gaat iig erg lekker... Maar lang niet zo lekker als jullie mannen gaan in de CC:CL
Damn jullie zijn verbeterd sinds ik laatste keer CL meedeed :')
Ik drink nu al bijna 4 maanden niet meer:
Dus proost graag met dit
tegen jullie bier!! Helaas post was te groot....
Hapjes voor wie wil
Fijn weekend iedereen!!! -
goed weekend jongen, ik neem er een paar, heerlijk met mayo
-
Lekker dik komen!
-
@jopie1313_nl Belgische mayo neem ik aan?
-
ja liefst van die hele vette haha
-
@jopie1313_nl Haha, net niet met de lepel uit de pot
-
Hij eet die pot ook op hoor.
-
Bedankt voor het seizoen!! Ray gefeliciteerd met kampioenschap!! Mark , Harbert en Aeon klasse prestatie''s jaloers haha. Zowel Jopie, Jep, Dennis en ik doel niet gehaald, was pittig seizoen. Ben best tevreden tegen veel van jullie onderling nog behoorlijk wat punten gehaald alleen van Ray 2x verloren. Hoogtepuntjes toch wel 2x gelijk tegen Jopie en thuis winnen van Santheman
-
thx kyrill, wij doen er alles aan om jou zo lekker mogelijk te laten slapen ray idd gefeliciteerd
-
@glennevire_nl said in Imperium: Café:
Bedankt voor het seizoen!! Ray gefeliciteerd met kampioenschap!! Mark , Harbert en Aeon klasse prestatie''s jaloers haha. Zowel Jopie, Jep, Dennis en ik doel niet gehaald, was pittig seizoen. Ben best tevreden tegen veel van jullie onderling nog behoorlijk wat punten gehaald alleen van Ray 2x verloren. Hoogtepuntjes toch wel 2x gelijk tegen Jopie en thuis winnen van Santheman
thxs jij ook goed gespeeld
-
Alvast een gelukkig nieuwjaar heren!
-
@geert-van-h-_nl
De beste wensen ook voor jou Geert.
Verder iedereen een mooi en sportief 2018! -
Jullie gaan lekker in mijn comp!