Imperium: Café
-
@zork-angels_NL Manieren ouwe boer Laat renkie eens wat nieuwe drank inkopen
-
Och het is hier ook
-
@Proxje_NL renkie heeft een alcohol lockdown ingevoerd helaas.....colaatje?
-
Ieder café gaat in lockdown en die van Imperium gaat open? Nice
-
Vriendjespolitiek noem ik dat.
-
@zork-angels_NL Proost!
-
@Carphunter79_NL kom eens onder de bar vandaan?
-
Is het weer zover?
Die rob wordt al dronken van 2 cola -
Met Whisky of Bacardi erin?
-
@Furrax_NL cola zero....meer trekt @Carphunter79_NL niet...
-
@zork-angels_NL Owjeeeeeeee
-
@Furrax_NL Zou je dat nou wel doen?
-
Ik lust dat niet. Ook al sinds vorige week zondag geen bier meer gehad. Ik zal ook geen bier meer drinken tot januari alvast.
-
@Furrax_NL Een colaatje voor jou dus
-
@Vundezz_NL beter onder de bar . Anders moet ik weer naar jou kop kijkenkijk liever onder het rokje van onze lekkere imperium barmedewerkster. En zork angels (freddie) dronken van cola?? ga jij nou maar weer met je opblaaspop spelen daar heb je meer verstand van ouwe poppesloper. Lekker sfeertje hiero manne🤪🤪
-
@Carphunter79_NL zo ken ik je weer
-
@zork-angels_NL doe mij maar een dubbele wiskey ouwe praatjesmaker. En kappe nou he?? Drek ist weer janken in het cafe. En zet is een lekker amsterdams plaatje op ouwe rukker
-
@Carphunter79_NL dubbele wishky komt eraan...
En vergeet niet 22:00 gaan we in lockdown
Dus kap je eigen nog ff vol vandaag onder het genot van andre Hazes "de laatste ronde".... -
Een alcohol vrij wit biertje aub <3. Ik ben Kyrill ik ben sinds gisteren weer begonnen met OSM na 2-4 jaar afwezigheid. Ik heb hele leuke tijd gehad bij Imperium en app nog steeds met Renkie en Jeroen(oud lid). En wie weet kom ik misschien terug in de nabije toekomst. Ik heb ooit rond plek 110 van de ranglijst gestaan in ver verlededen maar nu wil ik vooral lekker inkomen. Maar heb me gelijk alvast ingeschreven voor de KL. Proost iedereen rondjes op mij! En fijn weekend!
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL Proost en welkom terug! Succes in de KL. Doe voor mij maar een Hertog Jan! heerlijk...... goed wknd! en ouwe dibbes rob de neus......rustig aan met alle middelen