Azzurri: Café
- 
@Wimpy1996_NL Jij niet als enigste  
- 
Heeft het forum nu serieus een witte achtergrond? 
- 
Blijkbaar.... 
- 
Heeft het forum nu serieus een witte achtergrond? 
- 
Nu valt het iig niet op als @Furrax_NL klaar komt op zijn scherm  
- 
Nu valt het iig niet op als @Furrax_NL klaar komt op zijn scherm  @Glennevire_NL said in Azzurri: Café: Nu valt het iig niet op als @Furrax_NL klaar komt op zijn scherm  :rofl: hahaha me groene kwijl van het lachen zie je nu wel goed 
- 
@Dave-Jansen_NL Wit is per definitie geen kleur. 
- 
Kan je dat wit niet veranderen het brand aan je ogen 
- 
Kan je dat wit niet veranderen het brand aan je ogen @Jarno-Polfliet_NL said in Azzurri: Café: Kan je dat wit niet veranderen het brand aan je ogen Ja kan, hier zie je hoe: 
- 
Kan je dat wit niet veranderen het brand aan je ogen @Jarno-Polfliet_NL Doe je ogen dicht. 
- 
@B.-Klaassen_NL Welkom! 
- 
@Jarno-Polfliet_NL said in Azzurri: Café: Kan je dat wit niet veranderen het brand aan je ogen Ja kan, hier zie je hoe: @Glennevire_NL said in Azzurri: Café: @Jarno-Polfliet_NL said in Azzurri: Café: Kan je dat wit niet veranderen het brand aan je ogen Ja kan, hier zie je hoe: En waarom implementeren de makers van dit forum deze mogelijkheid niet even op OSM zelf? Zal wel weer te veel gevraagd zijn voor ze zeker.. 
- 
Hoe gaan we het weekend inluiden, heertjes?? 
- 
Hoe gaan we het weekend inluiden, heertjes?? Duvel! Of een Karmelietje mag ook. 
- 
Hoe gaan we het weekend inluiden, heertjes?? @maricja_NL Ik met een nachtdienst en morgen naar s.c. Heerenveen - Excelsior en jij? 
- 
@Dave-Jansen_NL Wit is per definitie geen kleur. @Furrax_NL said in Azzurri: Café: @Dave-Jansen_NL Wit is per definitie geen kleur. hmm nee en doorzichtig wit is dat een kleur  
- 
@maricja_NL Ik met een nachtdienst en morgen naar s.c. Heerenveen - Excelsior en jij? @Icarus90_NL Gedaan met het tijdig opzoeken van mn bed hahah  
 Nu druk met eea uitzoeken en doen voor verhuizing en verbouwing. Drukke dagen zo
- 
@maricja_NL succes met verhuizen en verbouwden. Woont nog in Breda toch, waar ga je nu hierna wonen? Heb gister gewerkt op muziek festival Stat X Forms. Heerlijk gegeten en heel veel leuke en lieve mensen gesproken en leren kennen  vanavond weer, heb er erg veel zin in vanavond weer, heb er erg veel zin in