LFS-Cup Discussietopic
-
Waar is het strafpuntentopic zodat ik kan melden dat er een of andere pannenkoek 3-2-5 speelt met 2 mids voorin?
-
Ik bedoel @den-Hertog_NL
-
@tomruitenbeek_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
Waar is het strafpuntentopic zodat ik kan melden dat er een of andere pannenkoek 3-2-5 speelt met 2 mids voorin?
Je moet het dan doorgeven aan de moderator. Maar zou eerst ff de regels lezen, volgens mij was het geen onderlinge wedstrijd namelijk en dan is het niet tegen de regels
-
-
Straffen melden bij moderator.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Maar geldt dit als een straf? Zoals @waterhoen19_NL zegt, het is geen onderlinge wedstrijd maar ik vind het wel raar...
-
@tomruitenbeek_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
@the-best-manager-in-the-world_nl Maar geldt dit als een straf? Zoals @waterhoen19_NL zegt, het is geen onderlinge wedstrijd maar ik vind het wel raar...
Regels zullen tijdens het toernooi niet veranderen dus lijkt me niet
-
Is geen straf. Alleen een straf als het tegen een koppel gedaan wordt.
-
@waterhoen19_nl
Kan je nog eens een overzichtje plaatsen van onze competitie? -
-
In Groep 1 is het aannemelijk dat Rooney Tunes en The Anacondas naar ronde 2 zullen gaan.
-
Groep 4 ligt ook zo goed als vast:
Stand groep 4
Super Saiyans --> plaats 1 en 2 = 1,5
The Stepdads, --> plaats 3 en 4 = 3,5
Tapestry, --> plaats 5 en 9 = 7
twei flapn, --> plaats 7 en 10 = 8,5
FTB O'Clock --> plaats 6 en ontslag = DNF
Aupa Atléti --> beide ontslag = DNF -
1+3
2+4Ga mij niet bezig houden met de paar strafpunten want het is overduidelijk welke ploegen zullen doorgaan.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
In Groep 1 is het aannemelijk dat Rooney Tunes en The Anacondas naar ronde 2 zullen gaan.
Is er al meer duidelijkheid over de startdatum en de puntentelling (weer gemiddelde positie of zoals in het verleden via een sheet) voor ronde 2?
-
@waterhoen19_nl daar ga ik binnenkort mee aan de slag
-
Tussenstand Poule 12: na 19/22
-
Valt wel op dat overal dundalk+Galway doorgaat
-
@gilles-brunelos_nl Zijn allemaal managers die de competitie hebben aangemaakt (Galway). Omdat dit zo goed mogelijk moest gaan zijn dit dus allemaal bekende managers uit de crewwereld. Die spelen meestal samen met een andere goede manager, dus tsja dan zullen die zich waarschijnlijk wel relatief gemakkelijk plaatsen.
-
@gizmo69_nl @poepieee_NL heeft de plaats van Jarinatorzz ingenomen bij team FTB, ik heb dit ook met Robbie overlegd.