LFS-Cup Discussietopic
-
Groep 6:
-
@A-touch-of-magic_NL heel erg bedankt voor het bijhouden van de tussenstanden!
Ik ga vanavond alles opnieuw indelen, morgen komt de loting up
-
Graag gedaan. Toch nog eens nagekeken hoop ik al denk ik niet dat ik een fout heb gemaakt.
Blijft de sheet hetzelfde dan doe ik rustig verder.
De helft minder werk.
-
@a-touch-of-magic_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
Graag gedaan. Toch nog eens nagekeken hoop ik al denk ik niet dat ik een fout heb gemaakt.
Blijft de sheet hetzelfde dan doe ik rustig verder.
De helft minder werk.
Goed bezig maat!
-
Ik lig er uit, maar was leuk om eerste keer mee te doen.
Moest er deze ronde toch iemand forfait geven wil ik gerust invallen zodat je niet met computerteams zit -
@gizmo69_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
Ik lig er uit, maar was leuk om eerste keer mee te doen.
Moest er deze ronde toch iemand forfait geven wil ik gerust invallen zodat je niet met computerteams zitHier hetzelfde!
Wij zijn op de 4e plaats gestrand daar wij onze selectie waarde niet zo hoog kregen als de tegenstanders. Als er iemand tips heeft ivm teambuilding mag je mij altijd eens een berichtje sturen.
-
@gilles-brunelos_nl
Denk wel dat er in deze fase van het spel weinig kans is dat er spelers forfait geven, nu schieten enkel nog de beste en actiefste mensen over die er een harde strijd van maken. Maar je weet maar nooit hé -
Bedankt voor alle standen @A-touch-of-magic_NL. Leuk om alle tussenstanden steeds in een keer te krijgen zodat je de andere competities ook mooi kon volgen.
Helaas niet zo’n goed seizoen neergezet en al snel was het duidelijk dat ik niet door ging naar de volgende ronde. Maar toch heb ik het erg leuk gevonden!
Veel succes koppels die door zijn. -
Good luck to all managers for the next round
Unfortunately, it was that the team of my partner could achieve only very bad transfers.
-
@harry-hirsch_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
Good luck to all managers for the next round
Unfortunately, it was that the team of my partner could achieve only very bad transfers.
Thanks hope to see you guys next time
-
Kan ik eindelijk eens met Barcelona spelen.
-
Ik krijg net van Reinier/de organisatie door dat hij bij GB heeft verzocht de competities pas morgen aan te maken, nu het blijkbaar niet gelukt is dit vandaag tussen 21:00 en 22:00 te doen.
-
Vanavond weer tussen 21:00 En 22:00?
-
Het is wel de bedoeling dat GB dit gaat doen ja!
-
comps zijn er
-
Blijkbaar was ik toch moderator geworden ondanks dat Remco dit eigenlijk had moeten worden (omdat het verplaatst was naar dinsdag en ik niet goed bereikbaar was gisteravond).
Excuus richting de managers die zagen dat de league er al een tijdje was en tevergeefs wachten op een snelle invite. Heb gelijk toen ik de mogelijkheid had iedereen (tegelijk) een invite gestuurd, dus hopelijk is het verder allemaal goed gegaan.
Veel plezier en succes iedereen
-
Dit is de verdeling van de teams. S6 aan allen.
Groep 1:
Groep 2:
Groep 3:
-
Tussenstand na 2 matchen.
Groep A:
Groep B:
Groep
-
Tussenstand na 4/22:
Groep A:
Groep B: